盤點日本4間排隊神級美食 天使麵包/牛肉可樂餅要出世等到成年!

發佈: 2020.09.25
文: 李欣怡

為咗一間想食的餐廳,你願意等幾耐?香港不少食店經常大排長龍,特別是過江龍,如Sukiya、壽司郎等。壽司郎walkin可能要等超過一、兩小時才食到,就算訂位都要等2個月。不過香港壽司郎都未算誇張,日本就有食店要等足18年先食到,究竟係咩神級美食咁巴閉?

平時等位最多都係等一兩個鐘,但日本卻有多間食店的等待時間以年計算。日本節目《マツコ&有吉 かりそめ天国》早前就曾介紹4個要提早N年預訂的美食,一齊睇睇點解呢幾款美食會有人願意等幾年都要食到啦~

 

Tareya 可頌餃子 ─ 1-2年

這間位於香川縣的Tareya(たれ屋)要等待超過一年才食到。餃子選用北海道十勝野豬肉,只用特選里肌肉及腿肉部位,配上糖度8至10度的椰菜,內餡鮮甜;Tareya的餃子外皮香脆,就像牛角的一樣酥脆,所以又名為「可頌餃子」(クロワッサン餃子)。

Tareya的餃子由餡料到外皮,甚至醬料都十分講究,而且製作過程繁複,所以要等待1年以上才食到!

 

Masa 高級壽司店 ─ 8年

這間位於東京新橋的すし処 まさ主打壽司Omakase,老闆每日用不同新鮮食材製作壽司料理,店內只有3個座位,每日只招待2組客人,現時訂位已訂到2028年!

【排隊美食】盤點日本4間排隊神級美食 天使麵包/牛肉可樂餅要出世等到成年!

 

Gateau d'ange 天使麵包 ─ 17年以上

北鐮倉這間Gateau d'ange(天使のパン)主打手作麵包,店主本來是位單車手,但因意外而做成全身癱瘓,最後奇蹟般康復,開設麵包店,想為其他人帶來力量。

【排隊美食】盤點日本4間排隊神級美食 天使麵包/牛肉可樂餅要出世等到成年!

招牌天使大納言麵包用上十勝大納言小豆、牛奶及綠茶等製作,由於每個麵包製作需時,所以一天只能做到4個。另外亦有其他蛋糕甜品,如伯爵茶白蘭地蛋糕、年輪蛋糕等。由於訂單十分多,店家更說不知要等多久,預計最少要等待17年才能吃到!

 

旭屋家 可樂餅 ─ 18年

神戶這間旭屋家主打神戶牛肉,除了售賣不同牛肉部位外,店家還有製作不同神戶牛美食。其中一款頂級可樂餅「神戸ビーフコロッケ 極み」就用了A5級3歲母牛製作,現在要等18年才可以食得到!店內亦有其他等級的牛肉可樂餅,不過等候時間仍需1-4個月。

 

圖片來源:テレビ朝日《マツコ&有吉 かりそめ天国》、TAREYAGateau d'ange旭屋

【排隊美食】盤點日本4間排隊神級美食 天使麵包/牛肉可樂餅要出世等到成年!

↓【限時搶⚡】MG Spirit西班牙清新水果酒!↓

↓ 獨特微醺體驗 / 西班牙釀製 / 天然新鮮果汁混合5.5%酒精伏特加!↓


↓【限時搶⚡】Louiscocoa鳳梨啤酒口味可可即沖營養代餐奶昔!↓

↓ 首創含微量酒精代餐 / 嚴選高級可可粉 / 加水即沖即飲!↓

more