粉嶺美食2022|粉嶺好去處!聯和墟掃街5間美食推介 雲津炸壽司/漢興茶檔/泰國菜館雄泰

發佈: 2022.05.11
文: 李欣怡

【北區粉嶺好去處】粉嶺聯和墟有不少美食選擇,踩單車經過可以順道掃街!今次就為大家精選5個粉嶺美食推介,有雲津美食的炸壽司、漢興茶檔的鹹牛肉蛋餅等人氣小店,亦有泰國菜、豬手麵等選擇,一齊睇睇有咩聯和墟美食啦~

 

1. 馳名豬手麵 — 群記牛肉圓豬手

不少人到粉嶺都會一試這間40多年老字號豬手店,餐廳的馳名清湯豬手麵每日限量供應,豬手肉質軟腍,豬皮爽彈,配上秘製辣椒醬十分惹味。店內的牛丸麵及炸牛肉卷同樣是人氣必試美食,炸牛肉卷以腐皮包滿免治牛肉餡,相當足料。

群記牛肉圓豬手

地址:粉嶺聯和墟聯昌街5號豐景樓地下

電話:26756382

 

2. 秘製炸壽司— 雲津美食

這間小食店主打港式地道美食,招牌炸壽司外層香脆,同時保留飯粒煙韌口感。另外還有多款不同炸物選擇,如炸魷魚鬚、炸燒賣、炸司華力腸、芝士雞扒等。

雲津美食

地址:粉嶺聯和墟和隆街34號地舖

電話:62951195

營業時間:下午4時30分至凌晨2時

 

3. 泰國菜館 — 雄泰

這間泰式菜館裝潢以泰國大排檔為主題,一邊牆身以紅磚配上手繪街頭風插畫,另一邊則掛滿懷舊海報。餐廳提供各款泰國美食,如船麵、海南雞飯、肉碎飯等,亦有魚餅、豬頸肉、青木瓜沙律等泰式小食。

雄泰

地址:粉嶺和泰街21號地舖

電話:26680348

 

4. 鹹牛肉多士 — 漢興茶檔

聯和墟這間茶餐廳的鹹牛肉多士可說是「粉嶺名物」,鹹牛肉蛋餅超厚身,配烘多士自製成鹹牛肉蛋治,口感軟綿又充滿鹹香!另外還有其他茶餐廳美食,如雞翼麵、豬扒麵等招牌美食。

漢興茶檔

地址:粉嶺聯和墟聯興街3號地下B舖

電話:26755188

 

5. 足料港式漢堡 — E Burger Cafe

這間漢堡店主打不同特色burger,有牛角包、漢堡等選擇,如芒果乳酪辣蝦牛角包、千島滑蛋漢堡,每款都十分足料。

E Burger Cafe

地址:粉嶺聯和墟和豐街28號囍逸地下G07B號舖

電話:68043869

營業時間:早上8時至晚上11時

 

圖片來源:FB@粉嶺雲津美食FoodpandaDeliverooFB@雄泰 Hung Thai หงษ์ไทยFB@E Burger Cafe

粉嶺美食2022|粉嶺好去處!聯和墟掃街5間美食推介 雲津炸壽司/漢興茶檔/泰國菜館雄泰

↓【限時搶⚡】日清盈優青汁套裝!↓

↓ 日本製造 / 2款口味:清爽蘋果味、濃厚白桃味!


↓【必收藏】最新深圳食買玩攻略!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓

more