大埔打卡美食一日遊推介 湖邊下午茶/希臘風餐廳/田園風素食Cafe

發佈: 2022.05.09
文: 李欣怡

踩單車入大埔,除了可以入大尾篤BBQ或到大埔墟熟食中心掃街外,其實大埔亦有不少打卡美食選擇。今次就為大家推介5間大埔必食餐廳,有田園風Cafe、湖邊小屋餐廳、露天木屋下午茶、海鮮爆丼,一齊睇睇有咩推薦!

 

1. 希臘風Cafe ─ CoCo Espresso

咖啡店CoCo Espresso早前於大埔開設新分店,新店以愛琴海聖托里尼為主題設計,純白色牆身及木系裝潢,配上洞穴式拱形入口,更有樓梯形外牆可以打卡,十分有希臘風情!

大埔店更特別配合主題,推出了多款地中海菜式,如signature的地中海式沙律及Greek Boat Pizza(希臘船形薄餅)等。

CoCo Espresso大埔店

地址:大埔安邦路9號大埔超級城C區1樓587號舖

營業時間:早上8時30分至晚上10時

 

2. 湖景下午茶 ─ Billow

大埔滘白鷺湖餐廳Billow開幕近兩年,成為了不少港人的打卡熱點,以歐陸風湖邊小屋為概念,純白色調搭配簡約木系裝潢,更有戶外座位可以欣賞湖景,舒適寫意。

餐廳主打多國菜,在傳統西餐風味上融入新元素,有Eggs Benedict、全日早餐、下午茶及甜品等,一邊欣賞景色,一邊歎歐陸美食,夠哂chill!

Billow

地址:大埔大埔滘紅林路2號白鷺湖互動中心地下B號舖

電話:26576628

網上預約:Chope

 

3. 日式海鮮丼飯 ─ 一鳴丼食堂

廣福道附近有兩間日式餐廳,分別主打拉麵及海鮮丼,日式丼飯食堂有不同足料丼飯選擇。牛肉丼飯及海鮮刺身丼每款配料都十分豐富,蟹迷必試究極甲羅盛,鋪滿蟹肉及蟹籽,再放上蟹腳、蟹鉗及釀蟹蓋,蟹膏香濃。另外更有不同串燒炸物及小食選擇,如玉子燒、炸雞等。

一鳴丼食堂 (一鳴屋台料理)

地址:大埔運頭街20-26號廣安大廈地下F舖

電話:35655415

 

4. 田園風素食Cafe ─ V.W Vegan Cafe

大埔廣福道附近的寶湖花園商場有一間純素Cafe,餐廳走田園風,配上木系裝潢,環境舒適。

Cafe主打不同純素蛋糕甜品、咖啡輕食、純素漢堡及日式定食等,而且款款味道都十分像真,就算係肉食者都啱食!

V.W Vegan Cafe

地址:大埔寶湖道3號寶湖花園商場2樓227F-06號舖

營業時間:星期一早上11時30分至下午4時30分|星期二至四早上11時30分至晚上6時|星期五六日早上11時30分至晚上9時

 

5. 美式手工意粉 ─ Homeland

這間西餐廳在區內亦頗有名氣,餐廳門面走美式街頭風,配上霓虹燈裝飾,超適合打卡!

餐廳主打手工意粉、烏冬,人手製意粉配上不同掛汁,口感煙韌creamy。另外提供全日早餐、漢堡、薄餅等西餐美食,另外亦有手工啤酒供應。

Homeland

地址:大埔東昌街2號地舖

電話:66026675

 

圖片來源:FB@Homeland.Kitchen

【大埔美食2022】大埔打卡美食一日遊推介 湖邊下午茶/希臘風餐廳/田園風素食Cafe

↓【限時搶⚡】Ísey Skyr健康冰島乳酪套裝!↓

↓ 使用比普通乳酪多近4倍的牛奶!/ 好像Gelato義式雪糕一般的口感!↓


↓【出Post賺現金賞】《社群》助您發展創作者事業↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓

more