蘇媽蘇媽分店進駐沙田!招牌肉骨茶/咖央多士/老鼠粉/拉茶

發佈: 2022.05.20
文: 李欣怡

人氣馬拉菜「蘇媽蘇媽馬來西亞茶餐室」在深水埗、尖沙咀等地都有分店,最近蘇媽蘇媽再開分店,即將登陸沙田新城市廣場,商場現時已有圍板,附近街坊好快又多個lunch選擇啦!

深水埗基隆街「蘇媽蘇媽馬來西亞茶餐室」提供多款馬拉菜,主打不同款式的肉骨茶,有8款部位配料選擇。肉骨茶以馬拉配方,用了二十多款藥材煲製多達兩個小時,濃郁帶藥材香。

蘇媽蘇媽除了有多款不同配料的肉骨茶外,更有咖央多士、椰漿飯、砂煲老鼠粉、馬來西亞拉茶等不同菜式。

最近沙田新城市廣場就出現蘇媽蘇媽的分店圍板,圍板寫上「Coming Soon」,相信快將開幕!

蘇媽.蘇媽馬來西亞茶餐室Kedai Kopi Semua Semua

沙田新店
地址:沙田新城市廣場1期1樓107號舖
開幕日期:待定

其他分店
深水埗店:深水埗基隆街251號地下
荃灣店:荃灣大壩街71號地下
旺角店:旺角上海街618號G01舖
銅鑼灣店:銅鑼灣謝斐道483-499號新城大廈地下A-D舖
尖沙咀店:尖沙咀加連威老道10號加威中心地下

【蘇媽蘇媽分店】蘇媽蘇媽分店進駐沙田!招牌肉骨茶/咖央多士/老鼠粉/拉茶

↓【限時搶⚡】Louiscocoa鳳梨啤酒口味可可即沖營養代餐奶昔!↓

↓ 首創含微量酒精代餐 / 嚴選高級可可粉 / 加水即沖即飲!↓


↓【出Post賺現金賞】《社群》助您發展創作者事業↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓

more