韓國首爾朱古力專門店副線Cafe 熱賣超足料86%生朱古力飲品!

發佈: 2020.11.13

韓國首爾朱古力專門店「펠어커피초코 FELL ACOFFEE.CHOCO」,店舖除主賣多款自家朱古力之外,亦開設多間副線咖啡店,而Cafe主要賣自家朱古力甜品及飲品,當中最受歡迎的有這個生朱古力飲品,立即睇睇有甚麼特別啦!

這款飲品上舖滿了幾層厚厚的生朱古力,生朱古力有多款口味,最受歡迎的有原味朱古力及抹茶口味,而當中的原味朱古力更可選擇58%、72%及86%三種濃度,朱古力控及抹茶控必試!

【首爾Cafe】韓國首爾朱古力專門店副線Cafe 熱賣超足料86%生朱古力飲品!

飲品上的生朱古力賣相似忌廉,可想而知這些生朱古力比平時食的口感更軟滑,再配上朱古力粉及抹茶粉,味道更濃郁!底下的牛奶亦充滿朱古力醬及抹茶醬,整體層次超豐富!

有2款口味的生朱古力飲品售價6500KRW(約HK$45),除了飲品之外,店舖亦有賣其他甜品及朱古力,有興趣的朋友記得bookmark定啦!

官方資料:IG@fellacoffeechoco

廣津區分店

地址:서울시 광진구 구의동 223-23 1층 펠어커피

營業時間:星期一至五 09:30 - 19:30;星期六及日 11:00 - 20:00

詳細資料:IG@fell_aguui

江東區分店

地址:서울시 강동구 성내동 12-29 1층

營業時間:10:30 - 21:30

詳細資料:IG@fell_agangdong

京畿道分店

地址:경기도 의정부시 녹양동 412-5 1층

營業時間:11:00 - 22:00(星期一休息)

詳細資料:IG@fell_auijeongbu

江西區分店

地址:매장번호 07088017979 서울 강서구 강서로399

營業時間:星期一至六 10:00 - 22:00

詳細資料:IG@fell__amagok

松坡區分店

地址:서울시 송파구 마천동 25-15 1층

營業時間:09:00 - 20:00(星期一休息)

詳細資料:IG@fell_asongpa_mc

圖片來源:IG@fell__amagokIG@fellacoffeechocoIG@fell_agangdongIG@fell_aguui

授權轉載:IG@halmae_cafe_tryIG@coconutbrows

IG@g0niii_IG@o.raeoIG@m_ing_m_ing_

IG@food119119

↓【限時搶⚡】位元堂養生花茶系列!↓

↓ 選用優質草本成分!/ 無添加香料同防腐劑!↓


↓【出Post賺現金賞】《社群》助您發展創作者事業↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓

more