大圍滑蛋吐司專門店E for Egg新出布甸吐司!焦糖雞蛋/宇治抹茶/焙茶布丁盒子吐司

發佈: 2020.12.21
文: 談允希

聖誕節想食靚靚打卡甜品?可以留意大圍人氣滑蛋吐司專門店「E for Egg」新出布丁盒子吐司!「E for Egg」主打一系列滑蛋盒子吐司,以用牛油烘香的厚吐司包裹各式配料,味道豐富又適合打卡。店鋪最近就推出一系列期間限定布丁吐司,以吐司夾住不同口味滑嫩布丁,甜品控別錯過!不過新品限量發售,即叫即製,需時10-15分鐘,每日售完即止,有興趣的朋友注意喇~

焦糖雞蛋布丁盒子吐司($60),金黃酥脆的吐司包著滑溜的雞蛋布丁,布甸震騰騰滑嫩,蛋香味突出,配上沾滿香甜焦糖的吐司,雙重口感,好滿足!

宇治抹茶布丁盒子吐司($60),抹茶味超濃郁帶點回甘,面層更有自家製抹茶醬,加上熱騰騰的香脆吐司,抹茶控必試!

焙茶布丁盒子吐司($60),散發濃厚茶香,甜而不膩,同樣有自家焙茶醬放上士,口感豐富。

E for Egg

地址:大圍積運街2-8號海福商場地下2號舖

↓【送機票✈️】分享旅行靚相 贏免費機票↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓


↓【出Post賺現金賞】《社群》助您發展創作者事業↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓

more