原塊薯角/蘋果批味炒麵你又想唔想試?盤點11款日本奇怪口味杯麵

發佈: 2021.01.15
文: 李欣怡

食宵夜又點少得碗熱辣辣的杯麵?除了經典海鮮味,其實亦有很多不同特別口味。一些特別的口味都獲得網民意外好評,不過當然亦有些太奇怪的杯麵組合無人問津,不過大家又知不知道為甚麼這些品牌仍然要推出這些奇怪口味?今次就為大家盤點一下日本曾經推出過的新奇杯麵款式,部分香港現在都買到,大家又想不想試?

日本的不同即食麵品牌經常推出奇怪口味杯麵,今次就為大家搜羅11款日本曾經推出的特別口味杯麵,部分是期間限定,有些現在香港都買到,哪一款你又會有興趣試?

以上11款口味雖然部分是期間限定,但亦有些在香港都買到!

蘋果批味($23):按此購買

薯仔炒麵($25):按此購買

 

特別口味未必人人都想試,大家又有想過為甚麼這些品牌要推出不同奇怪味?眾多品牌中,以Peyoung炒麵的新奇口味最為人熟悉,有日本網民就曾經發帖,表示覺得Peyoung推出奇怪口味杯麵,背後其實隱藏著一個陰謀!

該網民指2014年Peyoung因炒麵內有小強而被逼停產檢查,隔年才回歸市場。其後Peyoung就開始推出不同新奇口味,該網民認為Peyoung是為了「洗走」Google搜索欄上的「Peyoung 小強」等關鍵字。

不過當然這個「陰謀論」都是該網民個人意見,亦有其他網民表示本來Peyoung就會推出特別口味的杯麵。而且特別杯麵更可帶起話題,刺激品牌的討論度,偶爾更有些新奇組合成功跑出,所以難怪各大品牌都爭相推出新口味。

 

睇完以上奇怪口味,不如睇埋日本Donki網站的杯麵銷量排行榜,部分香港Donki都買到!

 

睇埋消費最多即食麵的頭15位國家:

 

資料及圖片來源:FB@カップヌードルNISSIN Groupまるか食品株式会社遊牧雜貨NEWSまとめもりー

【杯麵日本】原塊薯角/蘋果批味炒麵你又想唔想試?盤點11款日本奇怪口味杯麵

↓【送機票✈️】分享旅行靚相 贏免費機票↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓


↓【限時搶⚡】Louiscocoa鳳梨啤酒口味可可即沖營養代餐奶昔!↓

↓ 首創含微量酒精代餐 / 嚴選高級可可粉 / 加水即沖即飲!↓

more