旺角帝京酒店推士多啤梨主題下午茶自助餐 任食士多啤梨千層酥/士多啤梨撻/士多啤梨白芝士慕絲蛋糕

發佈: 2021.01.07
文: 陸嘉敏

每年年初最當造的水果非士多啤梨莫屬,旺角帝京酒店推出以士多啤梨為主題的下午茶自助餐,採用日本、韓國當造的新鮮士多啤梨,香甜又多汁,炮製出一系列甜品及小食,健怡又美味,士多啤梨迷及甜品控一定不可錯過呀!

士多啤梨千層酥

16吋長的巨型士多啤梨千層酥,可謂是主題自助餐最吸睛之作!千層酥的內圈中,放滿一粒又一粒的韓國草莓,果肉香甜,配上酥脆的酥皮,口感豐富。

【旺角下午茶】旺角帝京酒店推士多啤梨主題下午茶自助餐 任食士多啤梨千層酥/士多啤梨撻/士多啤梨白芝士慕絲蛋糕

士多啤梨白芝士慕絲蛋糕
一粒粒形狀飽滿的士多啤梨置於蛋糕頂層, 蛋糕內層是海綿蛋糕及白芝士慕絲,採用法國白芝士(Fromage Frais)炮製而成的慕絲,口感更為醇厚,芝味淡香,相對其他芝士相對輕盈。

【旺角下午茶】旺角帝京酒店推士多啤梨主題下午茶自助餐 任食士多啤梨千層酥/士多啤梨撻/士多啤梨白芝士慕絲蛋糕

另外,還有多款精緻士多啤梨甜品,包括有士多啤梨綠茶慕絲、士多啤梨玫瑰乳酪慕絲蛋糕、士多啤梨大黃熱情果慕絲蛋糕、士多啤梨忌廉牛角酥、意式風乾火腿多士配醋香士多啤梨等等。

除了以上各式各樣美食外,自助餐桌上亦提供多款必食推介,包括北海道忌廉芝士士多啤梨壽司卷、韓國人氣士多啤梨三文冶、黑胡椒士多啤梨蜜餞雞翼、鮮士多啤梨塔等,鐘意食士多啤梨的朋友千奇唔好錯過啦!

 

草莓伊甸園下午茶自助餐

地址:九龍太子道西193號帝京酒店2樓花月庭

供應日期:2021年1月4日至4月4日 逢星期六、日及公眾假期 15:00-17:00

價錢:成人$275、小童$195 *另加一服務費

電話:2622 6154

 

↓【限時搶⚡】日清盈優青汁套裝!↓

↓ 日本製造 / 2款口味:清爽蘋果味、濃厚白桃味!


↓【出Post賺現金賞】《社群》助您發展創作者事業↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓

more