日本3間便利店士多啤梨甜品合集 牛奶大福/忌廉麻糬卷/可麗餅/煉奶牛奶飲品

發佈: 2021.01.15

來到冬天就是士多啤梨的當造季節,多個地區的店舖都推出不同的士多啤梨甜品,而1月15號也是日本的士多啤梨日,多間便利店因而推出多款士多啤梨甜品,例如有牛奶大福、忌廉麻糬卷、可麗餅及煉奶牛奶飲品等等,以下集合了日本Lawson、Familymart及7-11三間便利店的士多啤梨甜品,點擊下圖睇更多啦!

日本Lawson便利店的士多啤梨甜品包括有士多啤梨醬配果粒忌廉卷蛋、士多啤梨牛奶大福、士多啤梨粒粒忌廉銅鑼燒、士多啤梨醬配牛油麵包、抹茶士多啤梨忌廉三文治、士多啤梨吉士三文治、士多啤梨拿破崙蛋糕、士多啤梨牛奶布甸、士多啤梨忌廉麻糬卷、士多啤梨泡芙、士多啤梨菠蘿包等等。

日本7-11便利店的士多啤梨甜品包括有士多啤梨忌廉丹麥麵包、士多啤梨脆脆酥皮包、士多啤梨忌廉銅鑼燒、士多啤梨果醬布甸、士多啤梨忌廉三文治、士多啤梨煉奶牛奶飲品等等。

日本Familymart便利店的士多啤梨甜品包括有士多啤梨白玉雪糕、士多啤梨批、士多啤梨果醬麵包、士多啤梨忌廉包、士多啤梨忌廉可麗餅、士多啤梨果粒忌廉泡芙等等。

圖片來源:lawson.co.jpFB@FamilyMart (ファミリーマート)FB@セブン-イレブン・ジャパン

↓【免費送🎁】微熱山丘全新造型香蕉窩夫餅乾禮盒100盒!↓

↓ 進駐香港十週年大贈送│送埋香港獨家限量版布袋~↓


↓【必收藏】最新深圳食買玩攻略!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓

more