銅鑼灣FLIPPER'S新出梳乎厘班戟漢堡外賣甜品 士多啤梨/香蕉朱古力/楓糖忌廉Pancake

發佈: 2021.01.18
文: 黃詠恩

早期日本興起梳乎厘班戟漢堡,現在香港都能食到這款大熱甜品!銅鑼灣希慎廣場FLIPPER'S新出三款期間限定的梳乎厘班戟漢堡外賣,分別有士多啤梨、香蕉朱古力和爆餡楓糖忌廉味。厚身軟綿的梳乎厘Pancake加上水果和香滑忌廉,打卡一流,甜品控又怎能錯過?

梳乎厘班戟漢堡分別有楓糖忌廉($59)、士多啤梨($59)、香蕉特濃朱古力($69)3款口味。要留意,這款IG-able甜品只限外賣供應,不設堂食~大家快把握機會試這款期間限定甜品吧!

FLIPPER'S梳乎厘班戟選用日本食材,即叫即製,更不時有季節限定新口味。

FLIPPER'S

地址:銅鑼灣軒尼詩道500號希慎廣場6樓i.t blue block
營業時間:星期一至日 12pm - 9pm
電話:2367 2133

授權轉載:IG@yuichi.sakurabakaorin_1061panc.akeee
圖片來源:IG@flippers.jp

↓【免費送🎁】微熱山丘全新造型香蕉窩夫餅乾禮盒100盒!↓

↓ 進駐香港十週年大贈送│送埋香港獨家限量版布袋~↓


↓【出Post賺現金賞】《社群》助您發展創作者事業↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓

more