香港2021農曆新年4大年宵市集 荃灣台灣美食夜市/淺水灣天台海景野餐/銅鑼灣靈異主題

發佈: 2021.01.29
文: 李欣怡

農曆新年將至,除了會去拜年、食團年飯外,又點少得除夕夜行年宵。雖然政府宣布重辦維園等年宵花市,但因疫情關係取消乾貨熟食區。今次就同大家介紹全港4個2021年宵市集,有天燈夜市可以掃台灣小食,亦有海景市集可以在天台野餐,一齊睇睇有咩週末好去處啦!

 

1. 荃灣十分天燈夜市

荃灣愉景新城去年聖誕舉辦的十分天燈夜市十分受歡迎,今個新年再度舉辦,帶來12間小食攤,有芋泥卷、大腸包小腸等台式小食。

除了有攤檔出售美食外,商場內更有3500呎粉紅芒草園,新年同情人節來打卡就啱哂啦!

D.Park暢遊大世界台灣篇

地址:D・PARK愉景新城L1

舉辦日期:即日起至2021年2月28日

夜市營業時間:中午12時至晚上9時

*十分天燈夜市於2月12至13日(年初一/初二)休息

 

2. 淺水灣海景年宵市集

淺水灣the pulse今年提早舉辦年宵市集,於1月尾舉辦快閃兩日的Marketoo市集,有超過100間本地特色品牌,除了有不同精品選購外,亦有不同人氣食品。

The pulse更特別開放天台的野餐場地,可以欣賞180度海景,和另一半或寵物chill住過週末!

Marketoo年宵市集

地址:淺水灣海灘道28號the pulse 3樓及天台

舉辦日期:2021年1月30至31日

時間:中午12時至晚上7時 (Seaview Pication至晚上10時)

 

3. Vie-Won-Won

Vie Won Won鬼混以靈異為主題,集鬼屋、市集、餐廳於一身,今個新年繼續舉辦「神不知鬼不覺年宵夜市」,超過30個攤檔販售不同靈異主題精品及食物。場地更設「鬼混飯堂」,主打多國Fusion菜。

神不知鬼不覺年宵夜市 

地址:銅鑼灣糖街8號

舉辦時間:2021年2月5至7日下午2時至晚上11時;2月9至11日下午4時至凌晨1時

 

4. 九龍灣/青衣年貨市集

德福廣場及青衣城今個新年推出「新春年貨大街」,設立不同特色主題攤檔,有不同賀年食品及小食,如榴槤糯米糍、手工蝴蝶酥、爆漿貢丸等。另外還有一系列賀年卡通精品,有Sanrio、角落生物及蠟筆小新等。

新春年貨大街

日期:2021年1月22日至2月28日

時間:上午11時至晚上9時

地址:德福廣場1期地下及2期3樓展覽場地/青衣城1期一樓A區及B區

 

圖片來源:IG@鬼VIE-WON-WON混

【年宵2021】香港2021農曆新年4大年宵市集 荃灣台灣美食夜市/淺水灣天台海景野餐/銅鑼灣靈異主題

↓【送機票✈️】分享旅行靚相 贏免費機票↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓


↓【出Post賺現金賞】《社群》助您發展創作者事業↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓

more