爭鮮壽司新年堂食+外賣限定美食 煙牛肉壽司/海鮮刺身拼盤

發佈: 2021.01.28
文: 李欣怡

還有不夠一個月就到農曆新年及情人節,爭鮮壽司特意推出期間限定御節料理及外賣拼盤,有多款新推出的御節小食、刺身、海鮮、壽司盛合。另外更有限量2021年迎春利是封及手工朱古力,有興趣的朋友要留意喇!

爭鮮迴轉壽司於新年期間特別推出3款期間限定新品「御節之饌」,按下圖睇款式及價錢:

而爭鮮外帶壽司亦同樣推出御節料理,有不同海鮮、刺身及壽司盛合,按下圖睇款式及價錢:

適逢年初三撞正情人節,爭鮮今年就首度聯乘本地朱古力品牌Sayvour,特別訂製爭鮮情人節手工朱古力禮盒,透過Facebook遊戲送給20位得獎者。另外由2月1日起,顧客凡購買御節料理系列,更可獲Sayvour $50現金券一張。

【新年外賣2021】爭鮮壽司新年堂食+外賣限定美食 煙牛肉壽司/海鮮刺身拼盤

除了與Sayvour的合作外,爭鮮今年亦準備了一系列精美利是封,凡於爭鮮迴轉消費滿$100或於爭鮮外帶消費滿$50,即送一套6個利是封,數量有限,送完即止。

門市地址請到官方網站查閱。

【新年外賣2021】爭鮮壽司新年堂食+外賣限定美食 煙牛肉壽司/海鮮刺身拼盤

↓【送機票✈️】分享旅行靚相 贏免費機票↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓


↓【出Post賺現金賞】《社群》助您發展創作者事業↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓

more