淨係識I love you?情人節10句英文愛情諺語學好才用!

發佈: 2021.02.10
文: 李欣怡

星期日2月14日就到情人節(Valentine's Day),同另一半拍拖食飯,又點少得講返幾句甜言蜜語冧下對方!不過除了I love you之外,大家還會其他情話嗎?今次就同大家一齊學10句同表白有關的英文諺語idiom,記得唔好用錯啊!

表白除了講我愛你I love you,其實還有很多不同情話可以講!英文裡亦有不少跟愛情有關的諺語,不過不是每句都適合用來表白,有些雖然聽起來是稱讚,但卻有反諷意味,一齊睇睇以下6句與食物有關的情話,另外再附送4句愛情諺語:

除了講幾句甜蜜情話,不妨買個甜品氹下女朋友開心,更可以順道說個浪漫傳說!

睇埋15款甜品英文:

 

資料來源:Cambridge DictionaryTIMEgoodreads

【情人節2021】淨係識I love you?情人節10句英文愛情諺語學好才用!

↓【限時搶⚡】位元堂養生花茶系列!↓

↓ 選用優質草本成分!/ 無添加香料同防腐劑!↓


↓【必收藏】最新深圳食買玩攻略!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓

more