街坊加持 屯碼即包餃子屋

發佈: 2021.02.19
文: U Magazine

一套《幻愛》令到區外人重新認識屯門碼頭(屯碼)。其實屯碼有好多好嘢食,尤其係碼頭旁的悅湖山莊,小店集中,這裏更開了間外賣餃子屋,放工時間同周末都見人龍,得到街坊加持。

每日踏入放工時間,店員進進出出在黑板上寫上賣罄的餃子,幾個周末,全店員工開足 turbo 瘋狂賣了 2,000 隻餃子!

老闆 Ron 是行外人,但對做餃子很有心。餃子屋首 2 個月並沒有營業,因為要全力試肉試菜試餃子皮。最大挑戰是找優質鮮豬肉,於屋苑街市入貨,以 6 份瘦對 4 份肥的比例搓成餡,不加生粉以新鮮蔬菜加水搓至起膠。餃子 7am 就開始密密包,堅持不加生粉,令餃子保留原汁原味及 juicy;混合菜肉時只加水,慢慢搓至起膠,比加生粉的食落餡料鬆化唔死實,仲有黏黏肉汁。

餡子隻隻大隻飽滿,菜肉比例約 6:4 或 7:3,看看餃子橫切面,餡滿滿。供應 9 款餃子,傳統口味有韭菜、椰菜、香荽及芹菜,另加幾款 Ron 口中的「濃味餃」:芝士粟米、泡菜、咖喱、紫菜鮮肉餃及一款素餃。餃子可以煎可以放湯,亦可生餃買走。

吃煎餃又好、湯餃又好,記得問老闆拎杯一擔心機辣菜脯,最大工夫係處理蝦米,蝦米自家磨粉撒在菜脯上加辣椒炒勻,蝦米要慢磨,因為機器研磨時的熱力會令海味香散失,又辣又惹味,為餃子作 magic touch。

這間帶日本風情的餃子屋,舖頭以外賣為主,供應生餃、煎餃及湯餃。

9隻三拼自由選 $54、6 隻雙拼自由選 $44(芝士粟米鮮肉餃加 $2)

【屯門美食】街坊加持  屯碼即包餃子屋

餃子皮煎煮均適合,不會過厚,煙韌度不俗,混合港式餃皮的爽口不易穿,但又有北方餃子的彈牙感,餃子全天不斷包製。

【屯門美食】街坊加持  屯碼即包餃子屋

煎素餃 $42 六隻、$48 九隻(前)、餃里撈麵 $15

田園四拼 $46

【屯門美食】街坊加持  屯碼即包餃子屋

餃子即叫即煎,隻隻煎得底部焦脆,餃皮柔軟煙韌。

【屯門美食】街坊加持  屯碼即包餃子屋

6隻雙拼自由選 $44(芝士粟米鮮肉餃加 $2)

餃里

地址:屯門湖秀街 2 號悅湖山莊商場地下 51-52 號舖

電話:28612328、61995452

營業時間:11am - 9pm

↓【限時搶⚡】MG Spirit西班牙清新水果酒!↓

↓ 獨特微醺體驗 / 西班牙釀製 / 天然新鮮果汁混合5.5%酒精伏特加!↓


↓【出Post賺現金賞】《社群》助您發展創作者事業↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓

more