尖沙咀新開大麻二酚主題餐廳Med Chef!CBD威靈頓三文魚/開心果芒果千層酥/Oreo沙冰

發佈: 2021.02.22
文: 談允希

香港首間以大麻二酚 Cannabidiol(CBD)為主題的多國菜餐廳Med Chef於尖沙咀開業!Med Chef裝潢型格,有霓虹燈及半開放式廚房,食物方面主打多國菜美食,包括威靈頓三文魚、墨西哥TACOS、他他等主食及輕食,而最大特色之處,在於廚師在食物烹調過程中會加入CBD成分,令大家食得更chill。服用CBD後,在幾分鐘至數十分鐘內身體會有輕微放鬆的感覺,壓力大的朋友不妨來鬆一鬆。(孕婦及12歲以下的小朋友應盡量避免服用CBD)

餐廳主打多國菜美食,有主食、輕食、甜品及打卡飲品,所有食品加入份量經過調校的CBD,如不需要加入CBD,請於下單時注明。Click入下圖睇Menu:

主食方面,有香烤威靈頓三文魚配秘魯黃椒醬、板燒西班牙八爪魚海鮮炒長米飯配秘製醬油汁。

輕食方面,帶子蟹肉牛油果他他配薑油黑醋汁,芒果莎莎吉烈蝦TACOS做前菜好開胃、香烤白醬海鮮啤酒薯條都好惹味。

甜品推薦開心果青檸鮮奶油芒果千層酥,飲品方面焦糖脆脆奶茶、OREO雲呢拿沙冰都是打卡之選。

此外餐廳還有售CBD油,500mg純CBD油($480)、1000mg廣譜油($780)。

Med Chef

地址:尖沙咀厚福街12-12A號藍馬商業大廈1樓

↓【送機票✈️】分享旅行靚相 贏免費機票↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓


↓【限時搶⚡】Louiscocoa鳳梨啤酒口味可可即沖營養代餐奶昔!↓

↓ 首創含微量酒精代餐 / 嚴選高級可可粉 / 加水即沖即飲!↓

more