張敬軒工人遮遮煲爆電飯煲 豐澤送上一系列家居解救軒仔

發佈: 2021.02.25
文: 李欣怡

「早餐界KOL」張敬軒去年底開始在IG上分享工人姐姐製作的早餐,外傭「遮遮」亦因而爆紅。早前軒仔的早餐週記回歸,再為網民帶來遮遮牌早餐,新年過後當然再有新故事與大家分享,不過今次遮遮就轉行做電器殺手,煲粥煲到爆煲,仲成功引來豐澤送上一系列家電!

張敬軒去年聘請了一位新外傭「遮遮」,以週記形式在IG上與大家分享工人姐姐為其準備「精美早餐」,軒仔更自封早餐界KOL、Bread/Congee Eater、碳水教父。

最近早餐週記再有更新,不過今次軒仔連早餐都食唔到,事關遮遮直接煲爆電飯煲,而張敬軒得知此事後亦為電飯煲寫下悼念文,引起網民爆笑。按下圖睇發生咩事:

睇埋藝人朋友及網民點回應爆煲事件:

遮遮爆煲事件後隔兩日,豐澤隨即送上一系列家電給軒仔,更表示希望遮遮照顧張生三餐。而遮遮亦即晚試用,煮出一湯一餸配飯,按下圖睇張敬軒反應:

除了分享豐澤送上電飯煲外,張敬軒更多發一則帖文,分享「我的志願」,指自己有一夢想,是「吃上一餐可以捱到去中午才肚餓的早餐」,內容超爆笑,按下圖睇原文:

 

張敬軒早餐週記精彩回顧:

 

資料及圖片來源:IG@Hins Cheung 張敬軒

【張敬軒早餐】張敬軒工人遮遮煲爆電飯煲 豐澤送上一系列家居解救軒仔

↓【限時搶⚡】Louiscocoa鳳梨啤酒口味可可即沖營養代餐奶昔!↓

↓ 首創含微量酒精代餐 / 嚴選高級可可粉 / 加水即沖即飲!↓


↓【出Post賺現金賞】《社群》助您發展創作者事業↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓

more