張敬軒「遮遮」試用豐澤新煲 12款電飯煲推介+懶人電飯煲食譜+消委會使用貼士

發佈: 2021.02.27
文: 李欣怡

張敬軒外傭日前煲粥煲到爆煲,軒仔得知此事後為電飯煲寫下悼念文,更成功引來豐澤快速回應,隔兩天就送上一系列家電讓「遮遮」使用,更順道宣傳自家電飯煲,一舉兩得!

早前張敬軒「遮遮」不慎整爆家中電飯煲,便問軒仔要不要到豐澤再買一個。不過事隔兩日豐澤迅速送上一系列家電給張敬軒,有煲粥功能電飯煲、多士爐、榨汁機等,「遮遮」當晚亦立即試用。按下圖睇發生咩事:

網民都大讚豐澤反應快,更指豐澤應找張敬軒做代言人,按下圖睇網民回應:

而豐澤亦沒有錯過這次宣傳機會,於官方Facebook再度借遮遮爆煲事件,再推廣自家電飯煲,按下圖睇詳情:

 

遮遮想要有煲粥功能的電飯煲,電飯煲有很多不同款式,有IH磁應、電子保溫、減醣電飯煲等不同類型,每款都有不同功能特色,一齊睇睇有咩款式:

 

消委會電飯煲使用貼士:

 

電飯煲懶人食譜

 

圖片來源:IG@Hins Cheung 張敬軒FB@Fortress豐澤

【電飯煲推介】張敬軒「遮遮」試用豐澤新煲 12款電飯煲推介+懶人電飯煲食譜+消委會使用貼士

↓【限時搶⚡】位元堂養生花茶系列!↓

↓ 選用優質草本成分!/ 無添加香料同防腐劑!↓


↓【出Post賺現金賞】《社群》助您發展創作者事業↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓

more