8大餐廳品牌愚人節創意大賽!譚仔水上電單車外賣速遞/三哥十小辣面膜/IKEA Staycation

發佈: 2021.04.01
文: 李欣怡

愚人節快樂!每年愚人節各大品牌都會絞盡腦汁,想出不同新奇產品或服務去娛樂大家。今年亦不例外,譚仔、三哥、IKEA等繼續在Facebook出帖文鬥搞笑,一齊睇睇以下8間餐廳的愚人節post,大家又覺得邊個最有創意?

 

1. 譚仔三哥米線

今早譚仔三哥在Facebook發帖文,宣布推出十小辣面膜。不過有追開post的朋友都知道,這款十小辣面膜正是譚仔三哥兩年前開過的愚人節玩笑。按下圖睇網民反應:

正當網民指三哥偷懶,重複使用以前的帖文之際,三哥就再出帖文宣布他們真的要推出十小辣面膜!

經過兩年秘密研發,三哥終於成功製造出「10小辣美白面膜」,今日(4月1日)到三哥全線分店惠顧米線一碗,加$18就可以換購一片,數量非常有限,售完即止。

 

2. IKEA

香港IKEA今個愚人節就推出期間限定Staycation服務,除了可以住在夢寐以求的IKEA示範單位外,更有肉丸buffet、「野生玩具動物園」等特色服務體驗。

帖文詳盡介紹這個Staycation,更附上32張圖及「客人評價」,網民都大讚IKEA十分有心思。

 

3. 譚仔

譚仔今個愚人節就和foodpanda合作推出「外賣水上電單車服務 - TamJai Express」,開發水上送餐服務,更可以送至離島。另外更加推「咪跣」拖鞋​,網民睇完都分不清真定假!

 

4. 壽司郎

壽司郎亦同樣參戰愚人節創意大賽,不過網民似乎覺得不太有趣,更紛紛叫香港店參考台灣店大玩「鮭魚之亂」!

 

睇埋其他品牌愚人節post:

 

【愚人節2021】8大餐廳品牌愚人節創意大賽!譚仔水上電單車外賣速遞/三哥十小辣面膜/IKEA Staycation

↓【限時搶⚡】Louiscocoa鳳梨啤酒口味可可即沖營養代餐奶昔!↓

↓ 首創含微量酒精代餐 / 嚴選高級可可粉 / 加水即沖即飲!↓


↓【必收藏】最新深圳食買玩攻略!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓

more