熱賣日本即食生蠔$200盒 每隻唔使$10

發佈: 2021.04.12
文: U Magazine

text│TY

近日最hit一定要數這款日本即食生蠔,喺煮食群組洗晒版,狂迷仲搶到周圍缺貨。今次記者拎到4款,來自日本不同產區。這款蠔屬刺身級,由當地漁民每日打撈開殼即入盒,再直運到港,食用期僅3至4日,新鮮度無得頂。

市面上,最常見2款是來自兵庫縣的「播磨灘」生蠔和「一年蠔」,均在2月至3月尾當造,一盒500克,大約有22至28隻,定價約$180-200,平均每隻唔使$10,以生蠔嚟講,算是抵食!追求甜味的可以揀「播磨灘」,蠔身飽滿,雖然蠔味偏淡,但甜度高。「一年蠔」則口感滑溜優勝,食落厚身creamy,蠔味重又微微帶甜。

踏入4月,可以揀「岡山縣蠔」,最佳賞味期是3月初到4月,它的口感爽滑,中心位creamy,蠔味重。另一款「宮城縣蠔」產期則比較長,由3月初食到5月,它size最大,同樣是一盒500克,約有15至23隻,蠔味重帶海水味。

食材店負責人Karrie提醒大家,食用前應先用室溫熟水沖洗蠔身,另外也推介大家用檸檬汁、柚子醋等調味,亦可落威士忌做成oyster shooters。

【info】

飛豪優質食材專門店

地址:觀塘巧明街116-118號萬年工業大廈12樓D1室

電話:66988260

營業時間:星期一至五 1pm-6pm,星期六至日1pm-4pm

↓【限時搶⚡】位元堂養生花茶系列!↓

↓ 選用優質草本成分!/ 無添加香料同防腐劑!↓


↓【出Post賺現金賞】《社群》助您發展創作者事業↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓

more