長沙灣金園茶餐廳爆紅千層酥皮蛋撻 酥皮超鬆化/蛋味香濃又大件!

發佈: 2021.04.15

長沙灣金園茶餐廳開業40年,近期憑自家製千層酥皮蛋撻於網上爆紅,令茶餐廳門外長期大排長龍。酥皮蛋撻每日新鮮出爐,體積比普遍的蛋撻大很多,酥皮也更厚、更多層,食落特別鬆化,而且中間的燉蛋蛋味夠香,但完全不會甜膩,這麼足料又美味都只賣$8個!

店舖的酥皮用兩種皮交叠而成,再加入豬油製作,才做到千層的效果!酥皮蛋撻新鮮出爐時間會由中午開始直到下午時間,想試的朋友建議下午3時半前去購買。

茶餐廳亦有賣自家製傳統西餅及麵包,例如有合桃蛋糕、蝴蝶酥、椰撻和雞批等等。而主食就推介沙嗲牛肉公仔麵餐,牛肉嫩滑又香濃,沙嗲亦食到粒粒花生,好足料!

點擊下圖睇餐牌啦:

金園茶餐廳

地址:長沙灣青山道314號地下

營業時間:06:30 - 21:00

聯絡電話:2725 6386

↓【送機票✈️】分享旅行靚相 贏免費機票↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓


↓【限時搶⚡】Louiscocoa鳳梨啤酒口味可可即沖營養代餐奶昔!↓

↓ 首創含微量酒精代餐 / 嚴選高級可可粉 / 加水即沖即飲!↓

more