推介3款必試懷舊風味小食!千層酥皮蛋撻/日賣過百盤芝麻卷/軟熟爽口腸粉

發佈: 2021.04.15

香港地道懷舊美食周圍都有,不過近期比較人氣的小食就有以下幾款,包括最近網上爆紅的千層酥皮蛋撻、每日賣超過3百盤的芝麻卷及軟熟又爽口的腸粉,吸引不少街坊都排隊購買,究竟有甚麼特別之處?即睇試食報告啦!

【懷舊小食】推介3款必試懷舊風味小食!千層酥皮蛋撻/日賣過百盤芝麻卷/軟熟爽口腸粉

【懷舊小食】推介3款必試懷舊風味小食!千層酥皮蛋撻/日賣過百盤芝麻卷/軟熟爽口腸粉

1. 金園茶餐廳

長沙灣金園茶餐廳開業40年,近期憑自家製千層酥皮蛋撻於網上爆紅,令茶餐廳門外長期大排長龍。

酥皮蛋撻每日新鮮出爐,體積比普遍的蛋撻大很多,酥皮也更厚、更多層,食落特別鬆化,而且中間的燉蛋蛋味夠香,但完全不會甜膩,這麼足料又美味都只賣$8個!

地址+詳情:

 

2. 方太糕品舖

佐敦人氣懷舊糕點店「方太糕品舖」長期大排長龍,原因在於店舖每日新鮮自家製作傳統甜品,甜品足料又好味。

特別是香濃芝麻卷,更每日賣超過3百盤,人氣十足!其他傳統糕點有齊桂花糕、砵仔糕、馬蹄糕、白糖糕、紅豆糕等等,想吃懷舊甜品的朋友不妨試試啦~

地址+詳細:

 

3. 港鮮人氣腸粉

沙田小食店「港鮮人氣腸粉」日賣過千條腸粉,特別之處在於店舖會特意向廠商訂製卷幅不同的腸粉,亦比普遍的腸粉成本更高,加上蒸熱方法有特別研究,所以腸粉食落軟熟之餘,又帶有點點彈牙口感。

食腸粉個醬都好重要,店舖至少花1小時調製麻醬,麻醬特別稠身又香濃,配上其他醬料更美味!

地址+詳情:

↓【限時搶⚡】Louiscocoa鳳梨啤酒口味可可即沖營養代餐奶昔!↓

↓ 首創含微量酒精代餐 / 嚴選高級可可粉 / 加水即沖即飲!↓


↓【出Post賺現金賞】《社群》助您發展創作者事業↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓

more