韓國KakaoFriends聯乘RECOLTE推出Ryan造型鬆餅機 屋企自製可愛Ryan圖案pancake!

發佈: 2021.04.27
文: 陸嘉敏

韓國Kakao Friends又有新搞作啦~最近聯乘日本人氣家電品牌RECOLTE推出Ryan迷你鬆餅機,機身用上代表Ryan的經典黃色,烤盤正反兩面都各印有不同的Ryan圖案,超可愛呀!還會附送食譜教大家整不同美食,Kakao Friends粉絲又點可以錯過呢?

圓形的迷你鬆餅機不但機身印上Ryan圖案,內裡的兩個烤盤也印上不同的Ryan大頭造型,非常可愛!使用方式也很簡單,烤鬆餅前需要先進行預熱,預熱完成後鬆餅機上的燈光會熄滅,倒入麵糊,蓋上蓋後等3分鐘即可完成。也會隨機附送各種美味的煎餅食譜,製作早餐或下午茶都得!加上機身小巧,容易收納,粉絲必定要入手一部啦!

售賣點+圖片來源:store.kakaofriends.com

 

↓【送機票✈️】分享旅行靚相 贏免費機票↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓


↓【限時搶⚡】MG Spirit西班牙清新水果酒!↓

↓ 獨特微醺體驗 / 西班牙釀製 / 天然新鮮果汁混合5.5%酒精伏特加!↓

more