推介10間港式懷舊風味餐廳!千層酥皮蛋撻/芝士撈丁/復古風Cafe

發佈: 2021.05.04

香港被稱為美食天堂,日本料理、西式料理等世界各地的美食,都可以好容易在香港找得到!除了外地美食之外,香港還有很多地道美食及充滿懷舊風情的餐廳,以下集合了3間地道小食店、5間茶餐廳冰室、以及3間港式懷舊風Cafe,即睇有咩好推介啦!

1. 香港地道小食

長沙灣金園茶餐廳的自家製千層酥皮蛋撻,蛋撻每日新鮮出爐,體積比普遍的蛋撻大很多,酥皮也更厚、更多層,食落特別鬆化,而且中間的燉蛋蛋味夠香,但完全不會甜膩,點擊下圖睇更多啦:

佐敦人氣懷舊糕點店「方太糕品舖」長期大排長龍,店舖每日新鮮自家製作甜品,甜品足料又好味。特別是香濃芝麻卷,每日賣超過3百盤,人氣十足,點擊下圖睇更多啦:

沙田「港鮮人氣腸粉」日賣過千條腸粉,店舖特意向廠商訂製卷幅不同的腸粉,比普遍的腸粉成本更高,加上蒸熱方法有特別研究,所以食落軟熟之餘,又帶有點點彈牙口感,點擊下圖睇更多啦:

香港地道小食地址+詳情:>>>推介3款必試懷舊風味小食!千層酥皮蛋撻/日賣過百盤芝麻卷/軟熟爽口腸粉<<<

 

2. 港式茶餐廳冰室

慈雲山「榮記茶餐室」備受「沙爹牛肉麵關注組」谷友極力推介,獨創的煲仔沙嗲牛肉麵有「沙嗲界Expresso」之稱,熱辣辣瓦煲保架了濃稠惹味的沙嗲香,還有公仔麵吸滿沙嗲汁精華!

新記招牌豬頸肉芝士撈丁,用上車打芝士、巴馬臣芝士和Mozzarella三款芝士製作,芝士味香濃!另外冰室的蜜汁魷魚和瑞士雞翼都是必試小食~

尖沙咀「深仔記茶餐廳」請來前澳牛廚師和曾任職米芝蓮餐廳的大廚坐鎮,主打厚蛋治、滑蛋叉燒飯、瑞士雞髀撈公仔麵等港式美食,前澳牛師傳炒滑蛋功架十足,炒蛋特別嫩滑。

茶餐廳地址+詳細:>>>港式茶餐廳冰室5大必試人氣推介!煲仔沙嗲牛麵/芝士撈丁/前澳牛大廚出品厚蛋治<<<

 

3. 懷舊風Cafe

土瓜灣「呼吸星球」前身是橫跨半個世紀的白宮冰室,昔日的舊式卡位、冰室牆磚花窗依舊,每個角落都滿佈店主珍藏多年的古董擺設,彷如時光倒流重返舊時!

深水埗Cafe「Cofflow」主打舊香港格調,咖啡店樓高兩層,保留了前身逾50年的布行舊式牆磚,配以特意找師傅訂造的舊式通花鐵閘,吸引了不少客人來打卡影靚相。

九龍城舊區古色古香的「大和堂咖啡店」,懷舊Cafe前身為89年歷史的中醫館「大和堂蔘茸行」,這幢戰前唐樓地舖為典型廣州騎樓建築物,見證歷史變遷。

懷舊風Cafe地址+詳細:>>>三間港式懷舊風Cafe 活化歷史建築/舊冰室老店改建/時光倒流回味香港情懷!<<<

↓【社群送禮】麒麟一番搾啤酒及禮品套裝!↓

↓麒麟一番搾啤酒杯/櫻花富士山杯/櫻花玻璃碟↓


↓【限時搶⚡】Louiscocoa鳳梨啤酒口味可可即沖營養代餐奶昔!↓

↓ 首創含微量酒精代餐 / 嚴選高級可可粉 / 加水即沖即飲!↓

more