50款口味網店 紅棗‧白兔糖‧桂花烏龍 Scone

發佈: 2021.05.05
文: U Magazine

text│TY

這間網店近期崛起得好快,自家製 scone 獲得唔少網友力讚,由全無飲食經驗、讀設計出身的 90 後男孩獨力打理。Jackson 因疫情關係令工作量大減,日日在家中鑽研英式鬆餅食譜,決定逆市開店。開店 10 個月以來,每星期賣逾 600 個,成績相當唔錯。

鬆餅口味多達 50 款,更款款新奇,有紅棗、美祿恐龍麻糬、香草番茄辣肉腸芝士、士多啤梨 Baileys、白兔糖、臘味蘿蔔糕等。起朵作是紅棗味,使用熬製 6 小時的紅棗醬所做,散發陣陣天然棗甜味,一直都係人氣 no.1。記者最愛新品「菠蘿油」,scone 上有層薄薄的「菠蘿皮」,中間夾了 cream cheese 當「牛油」內餡是點睛,芝士口感香滑,口感跟吃菠蘿油神似,但膩感減少。

scone 偏向傳統英式製法,呈圓筒形,腰位有裂痕,食落鬆軟帶有挺度。食譜中多加了忌廉代替部分鮮奶製作,使口感更鬆軟,奶香味更重。 另外選用成本貴人近 2 倍的澳洲麵粉、西班牙雞蛋等靚料。鬆餅只限網上訂購,逢星期日開團,有時一兩日就會滿團,想食就唔好考慮咁耐啦。

【info】

Jackson's scone

購買網址:於 ig 網店 jacksonscone 購買

購買方法:逢星期日 11am 於 ig 店推出訂購連結,每張訂單最少訂購 4 件

more