街坊餅店 日本麵粉 懷舊忌廉蛋糕

發佈: 2021.05.12
文: U Magazine

text│Sakura photo│Wyman

追尋兒時味道,加多利的出品懷舊味做得最傳神,老闆兼糕餅師蔡先生做了西餅麵包 20 多年,傳統港式忌廉蛋糕看似平平實實,但食味口感都驚喜滿滿,原來蛋糕都是用貴價日本麵粉製作,街坊價蛋糕都咁靚料,確實有點喜出望外。

蔡師傅 15 歲入行,一做便 25 年,老實的蔡師傅認為做出懷舊口味才是王道。傳統忌廉蛋糕只有忌廉、水果及海綿蛋糕,最多加埋糖針朱古力針,味道簡單直接。他堅持食材質素要好,「日本麵粉質地細緻,做出來的蛋糕會蓬鬆綿滑,唔會硬繃繃。」麵粉過篩後,除了加入雞蛋、砂糖,蔡師傅還有小技巧,就是落生油和黑白鮮奶攪拌,令蛋糕更幼滑鬆軟。烘焙的溫度也要拿捏得準,用中低火令蛋糕慢慢膨脹,綿密又靚仔。

忌廉是超滑超輕的,師傅落重本用 3 種奶品打成,以慢速攪拌才能使忌廉更加挺身綿滑,creamy 而厚身。除了選用地捫雜果,仲會用美國士多啤梨、菲律賓呂宋芒果點綴,整個蛋糕簡單無花巧,吃的就是原味道,最重要價錢好平民,唔使吃個蛋糕都 500、600 元咁貴囉!

【info】

嘉多利餅屋

地址:佐敦文苑街 1-23 號文英樓地下 1 號舖

電話:2682 8019

營業時間:6:30pm - 8:30pm

↓【限時搶⚡】日清盈優青汁套裝!↓

↓ 日本製造 / 2款口味:清爽蘋果味、濃厚白桃味!


↓【必收藏】最新深圳食買玩攻略!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓

more