假日好去處!精選3間超好逛餐廳 花店Cafe/5000呎日式超市/北歐雜貨店

發佈: 2021.05.20

【好去處2021】放假諗唔到去邊?不如就去有得shopping又可以吃美食的地方啦!以下精選3間超好逛餐廳,包括有著名花藝師於灣仔創位的花店Cafe、尖沙咀5000呎日式生活超市、以及上環4000呎簡約風北歐雜貨店,即睇有咩好行啦!

1. Gary Kwok Flowers & Café

著名花藝師Gary Kwok於灣仔所創位的花店Cafe,店舖到處放滿花草植物,打卡一流!店舖一邊是花店及工作室,供客人購買鮮花、盆栽及精品;另一邊是咖啡店,提供多款花花主題飲品及輕食料理。店舖最近更聯乘時尚品牌MARNI,提供充滿品牌元素的美食及手袋。

推介Dreamy Bear柚子慕絲蛋糕、April Blossom士多啤梨慕絲蛋糕、岩手縣蟹肉牛油果多士及日式迷你漢堡。

地址+詳情:>>>著名花藝師創立灣仔花店Cafe 花花主題飲品/厚燒玉子漢堡/蟹肉牛油果多士<<<

 

2. 谷辰GUU SAN

尖沙咀尖東站附近開設一間日式超市雜貨店「谷辰GUU SAN」,超市佔地超過5000呎,有日本直送的水果蔬菜、零食、甜品、飲品、日式料理懶人包及日本吉野家罐頭都有,好齊全!

除了有不同的日本直送食品及零食外,更特設3個專區,提供手工飯糰、沙律咖啡及無包裝食材自助區。

地址+詳情:>>>尖沙咀全新5000呎日式生活雜貨店谷辰GUU SAN 健康手工飯糰/咖啡沙律吧/日本零食/自助無包裝裸買食材<<<

 

3. HAPI

上環4000呎北歐生活雜貨店「HAPI」,店舖將餐廳、超市、花店、家品店及時裝店集於一身,貨品無論是生活雜貨,或是時尚服裝,通通都有!而且店舖環境舒適寬敞,採光度十足,非常好逛~肚餓時更可到餐廳吃特色多國菜呢!

至於餐廳環境都好舒適,有多款多國菜菜式供選擇,餐點的製作方法和配搭都好創新,例如有好開胃的吞拿魚他他,其他甜品和飲品都不錯!走之前,不妨去超市區買點零食及水果回家。

地址+詳情:>>>超好逛!上環4000呎北歐生活雜貨店 集齊餐廳/超市/花店/家品店/時裝店<<<

↓【限時搶⚡】位元堂養生花茶系列!↓

↓ 選用優質草本成分!/ 無添加香料同防腐劑!↓


↓【出Post賺現金賞】《社群》助您發展創作者事業↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓

more