香港一間餐廳奪冠軍寶座!意大利網站50toppizza評選2020全亞洲最佳Pizza店

發佈: 2021.05.20
文: 李欣怡

提到薄餅,相信大家第一時間想起Pizza的故鄉意大利,不過要食正宗Pizza也不一定要去意大利!意大利網站50 Top Pizza早前就公布了全球最頂級薄餅,當中就有香港餐廳成功獲得亞洲區第一名,一齊睇睇有哪些薄餅店入選啦!

意大利網站50 Top Pizza每年都會公布世界各地最佳Pizza店,早前就更新了2020年亞洲最佳Pizza店Top 10,冠軍寶座由香港一間餐廳奪得,一齊睇睇亞洲10大最佳Pizza店:(第2-10名排名不分先後)

另外網站亦公布了意大利外的最佳拿坡里薄餅,一齊睇睇有哪一間入選:(排名不分先後)

 

睇埋意大利最佳Pizza店頭10名,未來有機會到意大利旅行一定要試試:

 

資料來源:50 Top Pizza

【pizza推介】香港一間餐廳奪冠軍寶座!意大利網站50toppizza評選2020全亞洲最佳Pizza店

↓【限時搶⚡】日清盈優青汁套裝!↓

↓ 日本製造 / 2款口味:清爽蘋果味、濃厚白桃味!


↓【出Post賺現金賞】《社群》助您發展創作者事業↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓

more