5間荃灣打卡美食推介!流水蝦放題泰夯蝦/人氣素食Cafe素年/露天海景餐廳/台式芋泥吐司

發佈: 2021.06.24
文: 李欣怡

荃灣西及荃灣地鐵站之間有多個商場,荃灣廣場、荃新天地、海之戀,附近有不同餐廳選擇。今次就和大家推介5間荃灣打卡美食,有人氣小店素食Cafe素年及流水蝦放題泰夯蝦,亦有今年新開的露天海景Cafe、台式芋泥吐司,一齊睇睇有咩荃灣美食推介啦!

1. 素食Cafe

深水埗人氣素食Cafe「素年」早前進駐新界,於荃灣開設第三間分店「Friends of Years」。荃灣店繼續以純白色調裝潢配上木系桌椅,最啱打卡!

Cafe一樣提供不同素食,有意粉、素漢堡、甜品等輕食,荃灣店主打fusion泰國菜,有多款純素主食選擇。

素年Friends of Years

地址:荃灣三陂坊20號地舖

電話:52969864

營業時間:中午12時至晚上10時

 

2. 泰式流水蝦放題

這間放題店專食流水蝦,店內設有多條流水蝦水道,顧客座位旁邊設有蝦缸,即夾即燒新鮮泰國大頭蝦。大頭蝦肉質飽滿彈牙,蝦頭爆膏,鮮味十足。另外還有牛肉、即開海鮮等可以任食,現場自助區另有超過30款燒烤食品同樣任食!

泰夯蝦

地址:荃灣眾安街2-8號周合成大廈1樓

電話:54221193

營業時間:中午12時至晚上10時

 

3. 外賣手打漢堡

人氣漢堡店Burger Joys今年在荃灣開設新副線,同樣主打漢堡。這間外賣漢堡店選用新西蘭安格斯牛肉,每日新鮮手打,每個漢堡即叫即製,啖啖充滿肉汁,牛肉味十分濃郁!

Lucky Smash

地址:荃灣享和街43-59號都城大樓地舖

營業時間:中午12時至晚上10時30分

 

4. 露天海景Cafe

荃灣海之戀這間露天海景Cafe,地方寬大,裝潢走日式小清新風格,採光充沛,十分舒適。

Cafe主打日式西餐,以加入不同新元素創出特色佳餚,海膽三文魚籽竹炭烏冬和香烤乳豬卷都是小店的招牌美食。另外亦提供日式定食套餐,菜式選擇多樣百變。飲品方面除了多款精品咖啡外,亦有不同特色茶飲選擇,如洛神花茶和有機伯爵茶等。

Peko Peko Eatery

地址:荃灣大河道100號海之戀商場1樓1006-1007號舖

營業時間:早上11時30分至晚上10時

電話:26889128

 

5. 打卡台式餐廳

這間台式餐廳鄰近荃灣地鐵站,裝潢以粉紫色為主題,十分適合打卡!餐廳主打台灣夜市美食,提供魯肉飯、甜不辣、仙草芋圓等一系列台灣小食,更有人氣手作芋泥吐司,大大份夠足料,是不少食客的必點美食。

你妳

地址:荃灣運通街6號運通洋樓地下K號舖

電話:35946658

營業時間:中午12時至晚上9時

 

圖片來源:FB@YEARS HK

【荃灣餐廳推介2021】5間荃灣打卡美食推介!流水蝦放題泰夯蝦/人氣素食Cafe素年/露天海景餐廳/台式芋泥吐司

↓【送機票✈️】分享旅行靚相 贏免費機票↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓


↓【必收藏】最新深圳食買玩攻略!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓

more