葵廣新開韓式牛角包窩夫店 13款口味! 焦糖燉蛋/榛子朱古力香蕉/宇治抹茶Croffle

發佈: 2021.06.13
文: 黃詠恩

近來香港興起韓國大熱的牛角包窩夫(Croffle),口感酥脆又有牛油香~身為掃街好去處的葵廣新開小食店「酥酥」,小店的牛角包窩夫特別大件,即叫即製,口味多達13款,如焦糖燉蛋、榛子朱古力香蕉、宇治抹茶味等,甜品控別錯過呀!

Click圖睇必食推介:

榛子朱古力香蕉酥酥($48)
牛角包窩夫由牛角包麵團烘壓而成,口感香脆同時保留到牛角包的層次感。新鮮出爐的Croffle上塗滿Nutella,加入原條香蕉粒,再灑上朱古力粉!整個牛角包窩夫份量十足。

焦糖燉蛋酥酥($38)
脆口的炙燒焦糖加上吉士燉蛋醬,味道甜香,難怪是小店的熱賣口味!

經典酥酥($38)加了自家手打的香滑忌廉,淋湖楓糖漿。至於宇治金時酥酥($38)鋪了香甜紅豆蓉,跟抹茶粉好夾。

酥酥 Pastry Lab ChouChou

地址: 葵芳葵富路7號葵涌廣場3樓TOP世界3069-T13-T15號舖
營業時間:星期一至日 12:30pm - 9pm
電話:5238 8372

↓【限時搶⚡】Louiscocoa鳳梨啤酒口味可可即沖營養代餐奶昔!↓

↓ 首創含微量酒精代餐 / 嚴選高級可可粉 / 加水即沖即飲!↓


↓【必收藏】最新深圳食買玩攻略!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓

more