粉嶺聯和墟掃街5大必食推介 $9.5原隻雞髀包/炸壽司/鹹牛肉蛋餅/手抓餅/港式腸粉燒賣

發佈: 2021.07.18
文: 黃詠恩

【粉嶺美食】假日踩單車經過粉嶺時,不妨順道去粉嶺聯和墟掃街醫肚啦!聯和墟有多間街坊小店,包括協香麵包西餅的$9.5雞髀包、漢興茶檔的鹹牛肉蛋餅、雲津小食的炸壽司和炸雞髀等,一於去食勻各款粉嶺美食啦~

1. 協香麵包西餅

舊式麵包舖「協香麵包西餅」位於粉嶺聯和墟,主打全港首創的原隻豉油雞髀包,只需$9.5,大件夾抵食!

麵包店還有港式蛋撻、有菠蘿餡的菠蘿包($7)、椰絲奶油包($7)、老婆餅($7)、皮蛋酥($7)、紅豆酥($6)等,有不少街坊來買麵包做早餐或下午茶點。

協香麵包西餅
地址:粉嶺聯和墟聯盛街24號地下
營業時間:星期一至日 6:30am - 8:30pm

2. 漢興茶檔

粉嶺聯和墟茶餐廳「漢興茶檔」主打超厚身鹹牛肉蛋餅($21),每份足足用上一隻半雞蛋,蛋餅足足有1.5-2cm厚!自家製蛋餅以獨門技術製作,口感軟綿又鹹香,配烘多士還可自製鹹牛肉蛋治!另外茶記的雞翼麵($22)和豬扒麵($22)都好受歡迎。

Click圖睇Menu:

漢興茶檔
地址:粉嶺聯和墟聯興街3號地下B舖
營業時間:5am - 4pm(逢星期日休息)

3. 雲津小食

去粉嶺聯和墟掃街必試小食店「雲津小食」的炸壽司,外層香脆,同時保留到飯粒煙韌口感,連電視台都有介紹過!另有即叫即炸大雞髀、蜜糖炸燒賣、拉絲芝士條、流心芝士薯球、香辣糯米雞翼、酥炸魷魚嘴等,有不少學生哥和街坊捧場。

Click圖睇Menu:

雲津小食
地址:粉嶺聯和墟和隆街34號地舖
營業時間:星期一至日 4:30pm - 2am
外賣自取電話:6295 1195
* 小店不定時休息,詳情請留意店舖Facebook專頁

4. 四眼仔腸粉

粉嶺「四眼仔腸粉」的小食價廉物美,$7就食到大大份熱辣辣的滑溜腸粉,加上甜醬、麻醬和芝麻,好香口。另外$4/7粒咖喱魚蛋和$4/4粒燒賣都好抵食,名符其實平靚正!

Menu:

四眼仔腸粉
地址:粉嶺和隆街40B號地下
營業時間:星期一至日 7am - 6pm

5. 臺道手抓餅專門店

愛食手抓餅的朋友別錯過粉嶺「臺道手抓餅專門店」,小店的手抓餅多達26款配料選擇,推介芝士煙鴨胸生菜餡配蜜糖芥末醬($33)。此外店舖還有坊間較少見的風沙雞($20),即叫即炸,加上炸蒜鹹香惹味。

Menu:
 

臺道手抓餅專門店
地址:粉嶺和隆街2-8號寶寧樓地下2B號舖
營業時間:星期一至日 12pm - 10pm

6. 群記牛肉圓豬手

來到粉嶺聯和墟,一定要試試40多年老字號「群記牛肉圓豬手」!餐廳的馳名清湯豬手麵($38 大)每日11am起限量供應,售完即止,有時3pm會再有一輪豬手供應。豬手份量十足,肉質軟腍,豬皮爽彈,配秘製辣椒醬和魚露,令人食唔停口~炸牛肉卷($43)同樣是人氣必試小食,腐皮包滿免治牛肉餡,好足料!

群記牛肉圓豬手
地址:粉嶺聯和墟聯昌街5號豐景樓地下
營業時間:不定期休息

more