譚仔三哥全新廣告Ian陳卓賢與小薯茄阿冰演小情侶 花姐扮演「譚仔姐姐」講姐姐話超驚喜!

發佈: 2021.07.12

譚仔三哥推出全新微電影廣告,當中由MIRROR成員Ian陳卓賢與小薯茄阿冰擔正演出,當中花姐更驚喜扮演「譚仔姐姐」,說出一口流利的姐姐話,真的相當入型入格,各位鏡粉和Hellosss就可以去留意一下啦!

譚仔三哥的全新微電影廣告「記憶嘅味道 一直喺度」,由人氣MIRROR成員Ian和YouTube界氣質女神小薯茄阿冰作男女主角,故事講述二人從校園時期相戀、分手、Ian往外國留學、畢業後回港,以致重遇阿冰等,一幕幕情節於譚仔三哥內上演, 從小辣、中辣至大辣,不同的辣度伴隨着Ian成長。人氣經理人花姐亦化身譚仔三哥姐姐壓軸登場,驚喜度十足!(*按圖睇花絮)

除了微電影外,Ian更為譚仔三哥拍攝一系列全新店內宣傳品,並於今天正式登陸全線分店,各位鏡粉和Hellosss就要密切留意啦。(*按圖看詳情)

譚仔三哥微電影廣告「記憶嘅味道 一直喺度」

完整廣告片段:Facebook@譚仔三哥米線

↓【限時搶⚡】日清盈優青汁套裝!↓

↓ 日本製造 / 2款口味:清爽蘋果味、濃厚白桃味!


↓【出Post賺現金賞】《社群》助您發展創作者事業↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓

more