粉嶺聯和墟掃街必試小店「雲津小食」 即炸壽司/手掌大雞髀/拉絲芝士條/香辣雞翼尖

發佈: 2021.08.03
文: 黃詠恩

粉嶺是放假踩單車的熱門地之一,其實粉嶺聯和墟還有不少掃街美食!街坊小店「雲津小食」主打炸壽司,連電視台都有介紹過~小食店另有即叫即炸手掌大雞髀、蜜糖炸燒賣、拉絲芝士條、香辣雞翼尖等,有不少學生哥和街坊捧場呢!

Click圖睇Menu:

招牌炸壽司($17/6件)有蟹柳或腸仔餡,外層香脆,同時保留到飯粒煙韌口感,值得一試~

招牌炸雞髀 ($18/隻)以10款香料醃過夜,連炸漿也有特別調味,即叫即炸,金黃香脆且肉嫩多汁!

蜜糖炸燒賣($9/5粒)外脆內煙韌彈牙,加上蜜糖帶出甜味,令人食唔停口~招牌香辣雞翼尖($20/份)同樣愛歡迎,超惹味當做宵夜食一流。

黃金芝士條($17/3條)有超澎湃Mozzarella芝士拉絲!流心芝士薯球 ($15/3粒)香脆爆餡。

香辣糯米雞翼($9/隻)辣勁十足,加上釀糯米,口感豐富。至於酥脆魷魚嘴($15/串)則用上秘製炸漿,外層薄脆,魷魚入味有咬口。要留意,酥炸魷魚嘴及魷魚嘴是不定期供應,視乎當日供應。

老闆曾在台灣夜市試過多款酪梨牛奶,經多次改良調配後研製出更適合港人口味的牛油果牛奶 ($28),帶台式古早味,同時不帶牛油果的草青味。

雲津小食

地址:粉嶺聯和墟和隆街34號地舖
營業時間:星期一至日 4:30pm - 2am
外賣自取電話:6295 1195
* 小店不定時休息,詳情請留意雲津小食Facebook專頁

睇埋觀塘爆餡卷蛋店:

↓【免費送🎁】微熱山丘全新造型香蕉窩夫餅乾禮盒100盒!↓

↓ 進駐香港十週年大贈送│送埋香港獨家限量版布袋~↓


↓【必收藏】最新深圳食買玩攻略!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓

more