屯門小店新出全港首創「三層牛肉漢堡包菠蘿Pizza」! 網民:一秒激嬲意大利人系列?

發佈: 2021.09.11
文: 黃詠恩

喜歡薄餅又愛吃漢堡包?屯門小店Kuru Lab 的「漢堡包Pizza」就能一次過滿足你兩個願望!全港首創的漢堡Pizza放了3個牛肉漢堡,加上芝士醬好邪惡~有網民不禁笑指,意大利人看到這創新口味可能會被氣死,大家又想不想挑戰試試?

白金漢堡Pizza ($168)外型特別,鋪了三層牛肉漢堡,打卡超呃Like!慢煮漢堡扒啖啖肉汁,加上香濃芝士醬、濃蕃茄醬、香草腸、菠蘿、粟米、車厘茄,配料好豐富~

店舖還推出了新奇的KURU 五彩天梯Pizza($168),一個薄餅集齊了5款口味,包括咖哩牛肉、日式照燒雞菠蘿、肉桂提子蘋果、智利肉醬、滋味香草腸,配搭特別。

【屯門美食2021】屯門小店新出全港首創「三層牛肉漢堡包菠蘿Pizza」! 網民:一秒激嬲意大利人系列?

除了Pizza外,「Kuru Lab」亦有供應多款熱狗,如芝士薯蓉煙肉熱狗、黑松露雜菌熱狗、智利肉醬熱狗等,價錢由$35至 $39不等。

KURU LAB

地址:屯門屯順街1號屯門市廣場1期1樓1268號舖
營業時間:12pm - 9pm
電話:2131 8988

除了試超吸睛的漢堡包菠蘿Pizza外,不如睇埋打卡一流、外形特別的富士山蛋糕開箱啦!

圖片來源:IG@kuru.lab

↓【送機票✈️】分享旅行靚相 贏免費機票↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓


↓【出Post賺現金賞】《社群》助您發展創作者事業↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓

more