荃灣海之戀Donki擴建重開 新增情熱屋台小食街/「鮮選壽司」進駐/雪糕站限定口味

發佈: 2021.10.19
文: 李欣怡

荃灣海之戀Donki最近裝修擴建重開,除了早前宣布將開設「鮮選壽司」外,分店更增設雪糕站,美食廣場一旁亦新增屋台小食街,提供不同日式掃街熟食美食,一齊睇睇荃灣Donki有咩食啦!

驚安的殿堂Don Don Donki登陸香港後快速擴充,在多個大型商場都有分店。早前荃灣海之戀就裝修擴充,於上月底重開,更同步宣布開設全球首間Donki迴轉壽司「鮮選壽司」,將於10月底開幕。

除了「鮮選壽司」外,美食廣場會繼續保留,而另一邊就增設「情熱屋台」。

「情熱屋台」有多個攤位提供不同日式小食,如招牌關東煮、燒粟米、烏冬等熟食,還有多款口味的蕨餅牛奶特飲。按下圖睇有咩美食選擇:

另外正門亦會新增雪糕站,提供DONKI招牌北海道牛奶軟雪糕,還有全新乳酪及巨峰提子味。

DONKI荃灣海之戀店

地址:荃灣大河道100號海之戀商場2樓2001號舖

營業時間:早上9時至凌晨1時

荃灣海之戀Donki擴建重開 新增情熱屋台小食街/「鮮選壽司」進駐/雪糕站限定口味

↓【送機票✈️】分享旅行靚相 贏免費機票↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓


↓【必收藏】最新深圳食買玩攻略!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓

more