18樓雞煲火鍋專門店 惹味雞煲精選配料任叫

發佈: 2021.10.20
文: U Food

有甚麼比三五知己圍在一起打邊爐更開心?就係「圍爐」前更可以歎雞煲!以秘製雞煲馳名的「18樓雞煲火鍋專門店」性價比極高,不但足料又惹味,而且價錢最平$158就可以食足2小時,無限任叫80款以上火鍋配料,包括每日精選的新鮮海鮮、花膠、黑豚腩片等應有盡有,讓大家食得痛快!

每枱必叫的雞煲,是以啖啖肉的三黃雞入饌,配以店主自家製的四川麻辣醬烹煮,並用上芫茜、紫洋蔥、蒜頭、蔥、辣椒等香料炒至香味撲鼻,濃稠醬汁帶點麻香、少微辣,每件雞件亦都嫩滑濃香,辣度更可選大中小辣;歎完雞煲,可加入熬製了多小時的豬骨湯來打邊爐,又是另一番風味!

 

麻辣雞煲

鮮嫩肥美的三黃雞以優質辣椒及多種香料調製,每塊雞件都沾盡醬料,麻香十足,食過返尋味!

 

18樓雞煲火鍋專門店 惹味雞煲精選配料任叫

食完雞煲可再加豬骨湯打邊爐!食材吸盡惹味濃郁的醬汁湯底精華,更滋味!

 

18樓雞煲火鍋專門店 惹味雞煲精選配料任叫

店子提供來自澳洲的M5極上和牛肩卷、美國安格斯牛小排及美國安格斯牛頸脊等多款綿滑嫩口的牛肉選擇,肉香味濃,「牛肉控」必定心動!

 

鮮甜爽口的海蝦及蜆等海鮮每日入貨,無限任食。

 

性價比超高 回本無難度

任叫配料方面,除了新鮮海鮮和肉類之外,蔬菜更設有「妹仔菜欄」冷凍櫃,食客可以隨意選擇;加上多款汽水、飲品、雪糕及乳酪全部任食,回本無難度,難怪人氣超高!繼稱霸荃灣之後,店子開業不足3年,已於旺角開設分店,裝潢走經典懷舊老香港路線,有1970年代的舊式戲院、老上海理髮廳及懷舊士多等,玩味十足。

 

18樓雞煲火鍋專門店 惹味雞煲精選配料任叫

旺角新店裝潢充滿經典懷舊老香港特色,大家可以邊吃邊打卡。

 

18樓雞煲火鍋專門店 惹味雞煲精選配料任叫

18樓雞煲火鍋專門店

荃灣眾安街55號大鴻輝﹙荃灣﹚中心18樓 2390 5390 5pm-12mn

旺角彌敦道593-601號創興廣場18樓 3113 8468 5pm-12mn

 

資料由客戶提供

↓【免費送🎁】微熱山丘全新造型香蕉窩夫餅乾禮盒100盒!↓

↓ 進駐香港十週年大贈送│送埋香港獨家限量版布袋~↓


↓【出Post賺現金賞】《社群》助您發展創作者事業↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓

more