最後一週鏡仔卡三日售罄 限量版團體閃卡網上平台炒價近萬元

發佈: 2021.11.18
文: 李欣怡

麥當勞聯乘Mirror推出鏡仔卡,除了一套16張鏡仔卡外,今星期就特別加推一張團體閃卡,再引鏡粉瘋狂抽卡,推出三日就火速售罄。由於「團閃」鏡仔卡是極罕限量版,所以網上平台今日已有人開始炒價,叫價高達過千元!

麥當勞一連四星期推出MIRROR鏡仔卡,每位成員均有一款專屬顏色的個人卡,另外還有4款普通團體卡及1張極罕團體閃卡。不過有傳各款鏡仔卡數量不平均,所以不少網民都表示瘋狂食到姜濤、Ian等個人卡,而Tiger、Alton等個人卡就比較罕有。鏡粉為了獲得偶像小卡,不惜每日狂食狂抽,上網與其他鏡粉交換。

最後一週麥當勞更推出限量閃卡,引來更多鏡粉狂抽,短短兩日半經已全線斷貨,麥當勞今早凌晨(18日)亦在App內宣布本週鏡仔卡售罄!

最後一週鏡仔卡三日售罄 限量版團體閃卡網上平台炒價近萬元

而黃牛黨亦看準機會,在網上平台炒賣鏡仔卡,Tiger、Alton等個人卡已炒到過百元一張,而本週的限量團體閃卡叫價更接近萬元!

大家儲齊17款鏡仔卡未呢?

 

圖片來源:Carousell

最後一週鏡仔卡三日售罄 限量版團體閃卡網上平台炒價近萬元

↓【送機票✈️】分享旅行靚相 贏免費機票↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓


↓【出Post賺現金賞】《社群》助您發展創作者事業↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓

more