古巨基首次入廚為老婆慶祝生日 自製梳乎厘蛋糕!仔仔Kuson獻吻超甜蜜

發佈: 2022.01.21

經歷2年多的新冠肺炎疫情,更多時間留在家中,相信人人都變成廚神。古巨基 (基仔) 最近為老婆慶祝生日,但因為疫情關係只可留在家吃飯慶祝,有見及此基仔第一次親自下廚,自製梳乎厘蛋糕,真的十分甜蜜呢!

疫情持續,古巨基和仔仔Kuson為古太慶祝生日,基仔指以前去旅行古太一定要食梳乎厘pancake,因此今年首次下廚自製梳乎厘蛋糕。基仔貼文中到「三口子簡單的過,Kuson Mama臉上滿足的笑容」。(*按圖看詳情)

日式梳乎厘班戟近年非常受歡迎,近年不能到日本旅行相信大家都很枇回味,但原來自己整梳乎厘班戟也十分簡單,而且只需$10成本就做到,比起出面餐廳吃平近十倍,CP值相當高,想吃的朋友就可以動手試試整啦!

日式梳乎厘班戟食譜 <完整食譜>

資料來源:IG@leoku

↓【免費送🎁】微熱山丘全新造型香蕉窩夫餅乾禮盒100盒!↓

↓ 進駐香港十週年大贈送│送埋香港獨家限量版布袋~↓


↓【限時搶⚡】MG Spirit西班牙清新水果酒!↓

↓ 獨特微醺體驗 / 西班牙釀製 / 天然新鮮果汁混合5.5%酒精伏特加!↓

more