深水埗外賣Cafe「Will's Coffee」必試粒粒芋泥西多士/韓式泡菜豚肉/鰻魚滑蛋Bagel貝果

發佈: 2022.03.30
文: 何靖雯

這間位於深水埗的咖啡店專做外賣生意,除了供應多款咖啡、沙冰飲品外,亦有不同口味的Bagel漢堡、有餡牛角包、意粉、全日早餐,還有招牌甜品--手工芋泥西多士!

深水埗Will's Coffee的Bagel($30)有4款選擇,分別是原味、竹炭黑芝麻、紅菜頭及罌粟籽芝麻,單一Bagel可配忌廉芝士醬或花生醬煉奶。

另外亦可配上豐富鹹配料作Bagel漢堡($58-$76),選擇包括大條日式鰻魚滑蛋、泡菜五花肉、午餐肉芝士和煙三文魚蕃茄莎莎。小店同時供應3款意粉($58-$68),包括卡邦尼意粉、香蒜雜菌煙鴨胸意粉,和番茄大蝦海鮮意粉。

而店內唯一的甜品手工芋泥西多士($42) ,也是即叫即製。熱辣辣又香脆的煎西多士,夾著綿滑芋泥,再配上邪惡煉奶,十分吸引~

Will's Coffee

地址:深水埗大埔道75號威信大廈地下2號舖

電話:54039751

營業時間:星期二至日 08:00 - 18:00(星期一休息)


授權轉載:IG@hungrykaysfoodiehuntxxpat.pig_foodie_foodiebellyhk
圖片來源:IG@willscoffee.hk

↓【限時搶⚡】位元堂凍乾水果脆套裝!↓

↓ 冷凍乾燥技術鎖住濃濃果香!/ 保留營養素及豐富膳食纖維!↓


↓【出Post賺現金賞】《社群》助您發展創作者事業↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓

more