荃灣美食|荃灣日式料理餐廳「麵屋福」酸甜蕃茄紅油沾麵/魚介豚骨/黑蒜油豚骨沾麵!

發佈: 2022.04.13
文: 何靖雯

位於荃灣廣場附近的日本菜餐廳「麵屋福」,供應3款口味的沾麵和汽水、梳打飲品。其中有坊間較少見的蕃茄沾麵,大家又會不會有興趣試試呢?

荃灣麵屋福主打3款沾麵,其中有特別的蕃茄紅油湯底($88),裡面加入不少蕃茄蓉。湯底偏酸,配上紅油的微微辣勁,整體味道開胃。

人氣的魚介豚骨沾麵($73),湯底有濃郁的味噌、豚骨和柚子香氣。再加上魚介粉、木魚碎、芝麻、香蔥、筍、溏心蛋和叉燒,味道層次豐富。

喜歡濃味湯底的朋友,可以選擇黑蒜油豚骨沾麵($83),充滿著香​​濃蒜泥和油香,同樣放上足料蔥花和芝麻;客人亦可另外追加配菜和麵底。

麵屋福

地址:荃灣享成街18號地舖

電話:35903018

營業時間:星期一至日11:30 - 15:30|18:00 - 21:30


圖片授權轉載:IG@pigfoodiexhkwingwing.foodfood
eatwithwingwingolfooddiaryourlittlefoodstory

同場加映:<開箱>酥脆抹茶吉士麻糬/焙茶黑糖麻糬拿破崙/抹茶紅豆麻糬蛋糕!

↓【限時搶⚡】日清盈優青汁套裝!↓

↓ 日本製造 / 2款口味:清爽蘋果味、濃厚白桃味!


↓【必收藏】最新深圳食買玩攻略!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓

more