新蒲崗美食|新蒲崗肥仔銘茶餐廳 必試惹味乾炒通粉/熱香餅常餐/XO醬炒飯!

發佈: 2022.05.06
文: 何靖雯

【新蒲崗餐廳】說到新蒲崗美食,一定不能少了這間人氣茶記「肥仔銘茶餐廳」,餐廳有各款全日供應的常餐,包括港人喜愛的沙爹牛麵、五香肉丁麵、乾炒牛河等炒粉麵飯。其中餐廳的「通粉版」乾炒牛河和熱香餅都很受街坊歡迎!

幾乎每枱必點的粒粒炒通粉($52),出名炒得夠鑊氣,粒粒分明又彈牙。配料也很豐富,有火腿、紅腸、洋葱、青椒、芽菜等。通粉雖然看起來很深色,但味道不會過鹹。重口味的朋友還能再加香辣XO醬(+HK$8 )!

另一樣「吸客」美食就是常餐內的熱香餅($38;配漢堡扒、炒蛋),大塊軟身而且充滿蛋香味,配上牛油和糖漿就更滿足。

餐廳當然還有經典的沙爹牛肉麵常餐($38)、香蔥豉油豬扒煎雙蛋飯($52)、炸豬扒XO醬公仔麵($39)等美食選擇。店舖的招牌豬扒大大塊,外層炸得香脆且肉質鬆軟,大家不妨去試試吧~

肥仔銘茶餐廳

地址:新蒲崗錦榮街9號地舖

電話:35425028

營業時間:星期一至六 07:00 - 15:30(星期日休息)

圖片來源:IG@fatmingrestaurant

授權轉載:IG@a1ngholunlady.dadbodchikin721fifthfloorfoodies

<同場加映:大埔全新米白希臘風cafe 船形流心蛋薄餅/煙燻咸牛肉bagel/牛角酥窩夫/精品咖啡!>

↓【送機票✈️】分享旅行靚相 贏免費機票↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓


↓【出Post賺現金賞】《社群》助您發展創作者事業↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓

more