銅鑼灣工業風打卡Cafe「The Coffeeology」 新出特濃開心果Tiramisu/招牌宇治抹茶芝士蛋糕甜品

發佈: 2022.05.16
文: 黃詠恩

偶爾想吃點甜品獎勵自己?一於去銅鑼灣人氣工業風打卡Cafe「The Coffeeology」試試新登場的開心果Tiramisu吧!開心果Tiramisu以自家研磨的開心果醬製成,濃郁香滑,好吸引~另有招牌宇治抹茶芝士蛋糕、用上100小時製作朱古力Brownies等,簡直是甜品控的天堂!

Pistachio Tiramisu($98)
其實開心果味Tiramisu是傳統意大利甜品之一,不過因為製作繁複,在香港較少餐廳提供。The Coffeeology的特濃開心果Tiramisu落重本,自家磨的新鮮開心果醬加上小店招牌No.120 酒味冷泡咖啡浸成的手指餅,面層再灑滿開心果碎,食落有濃郁Nutty的開心果味,同時散發陣陣酒香,層次豐富。
*春季限定至7月,逢星期六、日供應,不設預留。

Tiramisu($68)
講究選用日本蛋和傳統意大利Marsala酒,配合以House Blend - Extra Nutty咖啡浸泡至濕潤軟綿的手指餅,香滑挺身中帶有傳統意大利提拉米蘇黏口的感覺。
* 逢星期五、六、日供應

Matcha Cheese Cake($55)
京都宇治抹茶芝士蛋糕口感順滑厚實,芝士味突出,滲出淡淡抹茶回甘的餘韻。

花生朱古力布朗尼Brownies同樣是必試的心機之一,選用單品可可豆製的朱古力,足足用上100小時製作,可可味超香濃,凍食熱食各有風味,入口甜味帶多重層次。

The Coffeeology還有供應各款咖啡和特飲,推介100%有機京都宇治焙茶Latte($60)、Dirty($44)、手沖咖啡等。

The Coffeeology

地址:銅鑼灣耀華街12號地舖
營業時間:星期一至五 8:30am - 6pm|星期六至日 9am - 7pm
電話:2898 8805
* 不設訂位

睇埋流心芋泥布丁包:

授權轉載:IG@getfatwithkathywm.foodie
圖片來源:IG@the.coffeeology

↓【送機票✈️】分享旅行靚相 贏免費機票↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓


↓【出Post賺現金賞】《社群》助您發展創作者事業↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓

more