中環人氣日式吉列豬扒店「Porker」熟成豚肉/吉列芝士豬扒/吉列豬柳三文治

發佈: 2022.07.04
文: 莫甄兒

位於中環的「Porker」主打日式吉列豬扒,開業數年,由細舖搬大舖,頗有人氣。餐廳使用熟成豚肉,其肉質比平時會更軟嫩鬆化。另外大家也可以試到豚肉的不同部位,例如西冷、肉眼和豬柳,芝士控必試吉列芝士豬扒!有興趣的朋友記得bookmark地址啦~

餐廳主打吉列豬扒,大家可以選擇定食或單點,另外亦可以搭配滑蛋或咖喱。此外,也有多款前菜、小食以及酒精飲品提供,整體定價偏高。

食肉獸可以揀Full House Set($240/定食),一次過試齊熟成豚西冷、豬柳和芝士豚肉餅。熟成後的豚肉色澤較粉嫩,入口鬆化,而且吉列外皮不會過於油膩,保持酥脆。大家可以另加咖喱汁或煙肉蕃茄汁。

吉列芝士豚肉餅定食($190/定食)都好吸引,外脆內軟的肉餅夾著熱辣辣芝士,鹹香惹味,套餐配有煙肉蕃茄汁,食落更清新解膩。

除了豬扒,喜歡吃海鮮的朋友也可以試試吉列海鮮定食($210/定食),包括了池魚、蝦和蠔。另外也有咖喱飯或是滑蛋蓋飯的選擇。

小食方面,吉列豬柳三文治($85/2件;$165/4件)賣相好吸引,烘多士夾著爽口椰菜絲和厚身吉列豬柳,整體口感好豐富。

Porker

地址:中環閣麟街26號 G/F

營業時間:星期二至日11:00-15:00;18:00-2100;星期一休息

電話:2811 2298

圖片來源:FB@Porker

↓【送機票✈️】分享旅行靚相 贏免費機票↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓


↓【必收藏】最新深圳食買玩攻略!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓

more