打卡Cafe|西環新開東南亞渡假風Cafe 文青藤椅座位/泰奶布丁/花生醬雪糕Croffle

發佈: 2022.07.12
文: 莫甄兒

【打卡Cafe】西環又有新Cafe進駐!「TBC Cafe」以東南亞渡假風為主題,選用了木系和籐製元素,好適合大家美美打卡。大家也可以試到具有星越馬泰元素的輕食和甜品,大家不妨來Cafe重拾一下旅行的感覺吧~

餐廳門口擺放著籐製搖椅並以植物裝飾,非常打卡able。店內樓底挑高,空間感十足,桌椅也選用大地色系和藤椅,充滿東南亞風情。

餐廳中間以一面油畫牆和粉紅鏤空框分隔空間,粉藍粉紅的夢幻色系好有夏日感!

食物方面主打結合星越馬泰元素的甜品和輕食,推薦虎蝦喇沙意粉,扁意粉彈牙掛汁,喇沙香濃且鹹淡適中。

甜食控必試Caramel Croffle,牛油味香濃的鬆化Croffle搭配花生醬雪糕和焦糖香蕉,味道豐富!另外也有Croffle with Strawberry & Custard,鹹香忌廉芝士加上香甜士多啤梨,夏日感覺滿滿!

飲品方面,可以試試用上兩款朱古力的Mocha、漸層賣相的Lemon Soda Espresso以及散發椰奶香氣的Coconut latte

TBC Cafe

地址:西環石塘咀山道38號地舖

營業時間:星期一至日10:00-18:00

Instagram:tbc_cafe

圖片來源:IG@tbc_cafe,cafe_diary_early_bird,coffeenow.today,eatwithcoy,sweet.n.savouryy,aimei.hk

 

睇埋罐裝蛋糕開箱~

↓【免費送🎁】微熱山丘全新造型香蕉窩夫餅乾禮盒100盒!↓

↓ 進駐香港十週年大贈送│送埋香港獨家限量版布袋~↓


↓【必收藏】最新深圳食買玩攻略!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓

more