72年歷史美都餐室貼出疑似結業告示 用6種語言道別/經典電影取景地

發佈: 2022.07.19
文: 陳菱櫻

位於油麻地廟街擁有72年歷史的美都餐室(Mido Cafe),店裏裝潢沿用舊式冰室風格,是不少經典電影、電視劇的取景地,最近店外貼出告示,當中用了6種語言說再見,疑似即將結業。

美都餐室在1950年1月開業,至今已超過72年歷史。店中保留當年舊式餐室的裝潢,有老式馬賽克磚、天花大吊扇、綠色大鐵窗、跳字舊式收銀機、樓上雅座等,吸引不少電影、電視劇前來取景,包括《PTU》、《廟街·媽·兄弟》、《九龍冰室》、《酒店風雲》、《蘇絲黃的世界》、《阿飛正傳》、《星月童話》、《古惑仔電影系列》等。坐在二樓靠窗卡位,窗外見到榕樹頭公園,最適合打卡。

當中有經典港式茶餐廳菜式,如菠蘿油、西多士、蓮子紅豆冰,主菜也有份量多的焗排骨飯。

有網民覺得餐廳食物質素和服務態度欠奉,食物價錢貴,只做打卡生意,對本地客並不吸引。疫情下美都餐室亦曾經在今年3月至4月停業。

72年歷史美都餐室貼出疑似結業告示 用6種語言道別/經典電影取景地

最近在餐室外貼了告示,疑似即將結業,說:「人生有幾個十年,不經不覺,美都餐室喺呢個地方已經渡過咗七十二年,就比佢,喺呢個時候,放鬆吓心情,喺呢個 moment 呌呌氣唞,要記住,過了今天,再有一天,仲有幾個十年,係咁先啦,下次再見,拜拜(中文),so long farewell(英文), Adieu(法文), Ciao(意大利文), Sayonara(日文), Adios(西班牙文), 有緣,我哋一定會再見......」

香港社區導賞員協會社交專頁中,表示美都餐室見證香港由二戰後大量難民湧入,香港急速經濟發展下由貧變富的過程,希望只時暫時的再見。

 

美都餐室

地址:油麻地廟街63號地下

電話:2384 6402

 

同場加映:聚餐之選!網購足料惹味Shake shake海鮮袋 波士頓龍蝦/泰國基圍蝦/大連鮑魚/扇貝/蟶子皇/蒜蓉包

資料來源:fb@香港社區導賞員協會

72年歷史美都餐室貼出疑似結業告示 用6種語言道別/經典電影取景地

↓【限時搶⚡】Louiscocoa鳳梨啤酒口味可可即沖營養代餐奶昔!↓

↓ 首創含微量酒精代餐 / 嚴選高級可可粉 / 加水即沖即飲!↓


↓【出Post賺現金賞】《社群》助您發展創作者事業↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓

more