灣仔快樂餅店同區重開!招牌懷舊忌廉筒即將回歸

發佈: 2023.01.03
文: 李欣怡

灣仔快樂餅店同區重開!灣仔老字號快樂餅店開業40多年,去年中因業主收樓而宣布結業,近日有街坊在舊舖發現告示,表示將於同區重開,不過就未有公布確實開幕日期。

同場加映:還原薩莉亞雞肉多利亞食譜

灣仔快樂餅店開業45年,深受街坊歡迎。餅店裝潢懷舊,白底紅字招牌配上花磚牆,保留70年代的味道。快樂餅店主打各式各樣的懷舊麵包,當中更有坊間較少見到的酥皮忌廉筒(奶油筒),價錢實惠,引來不少港人朝聖。

惟去年中有食客發現快樂餅店於門前貼出告示,指因業主收樓,灣仔店將於8月2日光榮結業。餅店答謝顧客45年來的支持,寄望未來可於同區再見。

最近再有街坊在舊舖發現新告示,快樂餅店新店將會於同區重開,遷至附近兩個街口,灣仔的朋友好快又食到喇!

 

快樂餅店灣仔店

地址:灣仔皇后大道東66-68號

開業時間:未定

 

圖片授權:FB@香港遺美 Hong Kong Reminiscence

灣仔快樂餅店同區重開!招牌懷舊忌廉筒即將回歸

↓【限時搶⚡】Louiscocoa鳳梨啤酒口味可可即沖營養代餐奶昔!↓

↓ 首創含微量酒精代餐 / 嚴選高級可可粉 / 加水即沖即飲!↓


↓【出Post賺現金賞】《社群》助您發展創作者事業↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓

more