葵芳美食|葵芳人氣抵食餃子店「好味餃子店」 招牌金黃多汁煎餃/漲卜卜湯餃/白菜/韭菜/粟米豬肉餡

發佈: 2022.09.07
文: 莫甄兒

【葵芳美食】長沙灣人氣餃子店「好味餃子店」於數個月前插旗葵芳,開設新分店。必試招牌煎餃子,粒粒都漲卜卜又香脆可口,湯餃亦同樣皮薄餡靚,分別有白菜、椰菜、韭菜、芫茜和粟米豬肉等口味,另外也有生餃發售,下次經過不妨試試吧~

小店主打煎餃和湯餃,包括白菜、韭菜、芫茜、粟米豬肉、芹菜、雲耳椰菜和甘筍沙葛七款口味。另外也有供應港式粉麵、車仔麵和涼拌小食等,即睇Menu:

煎韭菜肉餃($37/6粒;$47/10粒)賣相漲卜卜,煎至外皮金黃香脆,咬落非常香口。韭菜味道香濃,而且富有肉汁,趁熱食好滿足!另外粟米豬肉和甘筍沙葛口味較為清甜,也值得一試。

湯餃則是使用不同包法,口感更為飽滿。湯底是野葛菜生魚豬骨湯,味道清淡。推薦白菜肉餃($37/6粒;$47/10粒),皮薄柔滑,足料結實,白菜和肉的香氣突出。

可以加上店家自家製的菜脯辣椒,香辣惹味,另外也有樽裝供大家選購回家,撈麵食也很適合~

另外也有生餃($45/打)發售,可以選擇單拼或雙拼,之後就算在家中都可以享受到好味餃子。

好味餃子店

葵芳店

地址:葵芳禮芳街15號葵福大廈地下8號舖

營業時間:星期一至日12:00-21:30

電話:2578 3322

長沙灣店

地址:深水埗元州街497號

營業時間:星期一至日11:00-22:00

電話:2488 3322

 

圖片來源:IG@kckmfoodie,playegg365,dr.dailyblog FB@好味餃子

↓【限時搶⚡】日清盈優青汁套裝!↓

↓ 日本製造 / 清爽蘋果味、濃厚白桃味 / 有助維持腸道及皮膚健康!


↓【出Post賺現金賞】《社群》助您發展創作者事業↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓

more