中環美食|加州人氣過江龍Pizza店登陸中環!$168自選Pizza批底/醬汁/無限配料/無限芝士

發佈: 2022.09.15
文: 莫甄兒

【中環美食】來自美國加州的過江龍Pizza店「Pieology Pizzeria」早前在中環開設首間香港分店,最吸引的莫過於自選Pizza,大家可以隨意搭配批底、配料及醬汁。另外也有多款美式小食及水果沙冰等,有興趣的朋友記得bookmark地址啦~

同場加映:深水埗爆餡美式漢堡店 和牛芝士太陽蛋漢堡/班戟漢堡/花生醬奶昔

餐廳有六款固定的Signature Pizza,最平$98就試到,性價比高。亦可以自由搭配Pizza、沙律或乳酪Bowl,即睇Menu:

自選Pizza($168/11吋)

一個價錢就可以自由搭配批底厚度、醬汁、無限配料以及無限芝士!醬汁可以選擇蕃茄醬、燒烤醬、芝士醬或黑松露蛋黃醬;而配料則有意大利臘肉腸、煙肉、烤雞、煙熏三文魚、牛油蘑菇、醃製墨西哥辣椒等多達19款選擇;芝士也有4種選擇。

Mega Beast($188/11吋)

選擇困難症患者也可以選擇固定的Signature Pizza,這款包含了風乾火腿、意大利臘肉腸、紅洋葱、多款芝士等,食落啖啖肉,更有拉絲效果!

小食拼盤($188/份)

小食拼盤可以一次過試勻蒜蓉焗蝦、蜜糖雞翼、炸蝦、薯條、洋葱圈及炸魚手指,並且配有茄汁、芝士醬及黑松露蛋黃醬。

飲品方面都有不少選擇,包括消暑一流的藍莓乳酪沙冰($58/杯)、士多啤梨沙冰($58/杯)及超邪惡花生醬奶昔($58/杯)等。餐廳的水果奶昔($58/杯)更可以免費添加乳酪,有士多啤梨、藍莓、菠蘿、西瓜和蜜瓜口味選擇。

Pieology Pizzeria

地址:香港中環榮華里13號榮華大廈A座地下J舖

營業時間:星期一至日11:30-02:00

WhatsApp order:9877-1410 / 6131-4619

 

圖片來源:IG@noodles.club,who_foodies,muitoueat FB@Pieology Pizzeria - HK

↓【送機票✈️】分享旅行靚相 贏免費機票↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓


↓【出Post賺現金賞】《社群》助您發展創作者事業↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓

more