西環美食|大角咀足料手工芋圓甜品店「芋圓一」西環重開!芋汁仙草芋圓/愛文芒果芋圓小丸子/貓山王糯米糍

發佈: 2022.10.07
文: 何靖雯

【西營盤美食】主打台式手工芋圓糖水的大角咀「芋圓一」,相信不少甜品控都有聽聞過吧!繼今年初宣佈結業後,最近甜品店終於在西營盤水街重開了!小店的芋圓每日自家新鮮製作,分別有芋圓、紫薯圓及蕃薯圓,更有新推出的手工糯米糍。

傳統仙草芋圓($40)放滿仙草、三色芋圓、黑糖珍珠、紅豆、薏米、小丸子和粉粿,再淋上黑糖汁,口感相當豐富。愛吃芋頭的朋友,一定要嚐嚐配上濃厚芋香汁的芋香仙草芋圓($40),同樣有齊7款煙韌配料!

另有桂花仙草芋圓($40)、椰汁海燕窩芋圓($42),雪燕口感冰涼細滑,配合香濃椰汁吃一流。愛文芒甘露芋圓($50)就特別加入用芒果肉打碎而成的芒果濃汁,以及新鮮粒粒芒果肉,配搭芋圓、粉粿、小丸子和蒟蒻。

小店亦有暖笠笠的桃膠雪燕窩清心丸芋圓($47)、桂圓紅棗清心丸芋圓($42),和黑糖薑汁湯圓芋圓($42)。現在逢週末還會推出限定手工貓山王糯米糍($56/2件)、手工芒果糯米糍($40/2件),各位切勿錯過!

芋圓一 Tarone

地址:西環西營盤水街27號地舖

營業時間:星期一至日 15:00 - 23:00

電話:5744 1744

圖片來源:IG@taronehk、@jeffylfm

 

同場加映:社企推零失敗DIY懷舊客家茶粿材料包 低糖配方可愛熊貓/青蛙/小豬動物造型

↓【限時搶⚡】位元堂養生花茶系列!↓

↓ 選用優質草本成分!/ 無添加香料同防腐劑!↓


↓【出Post賺現金賞】《社群》助您發展創作者事業↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓

more