祖堯下廚:私房海南雞飯

發佈: 2017.02.21
文:

每個鍾意煮嘢食嘅人都有自己嘅手本名菜,如果你問我,我嘅撚手美食, 一定係海南雞飯!重點係,唔一定要用新鮮雞,用平價雪雞扒雞髀都可以做到無雪味,肉質鬆軟 juicy,有鮮雞風味!

Ingredients
雪藏雞髀 2 隻
米 1 碗
紅葱頭 5 粒
香茅 2 枝
黃薑粉 1 茶匙
薑 1 塊
葱 5 棵
粗鹽 適量
酒 適量
魚露 適量
醬油膏 適量

Steps
1 雪藏雞髀用大碗載着,在水喉下用幼水柱沖水,一直換水直到雞髀解凍。燒一大鍋熱水,加入 5 湯匙粗鹽,薑葱拍扁,煮成薑葱鹽水。以大火煮 5 分鐘之後,放入雞髀,直到水滾之後轉細火,煮 7 分鐘,熄火後再焗 10 分鐘,拿起放涼。

祖堯下廚:私房海南雞飯

2 紅葱頭去皮切碎,加油爆香,再加入黃薑粉,炒一會後加入米同炒,灒酒。

祖堯下廚:私房海南雞飯

3 香茅拍扁,加進飯內,再加適量水和一飯碗煮雞的鹽水煮成飯,盛起;雞髀切件放在飯上。

4 磨薑蓉,加鹽和魚露調味,同時燒熱滾油,灒在薑蓉上;切青檸並預備醬油膏伴碟,食得!

祖堯下廚:私房海南雞飯


美味小 Tips
1 沾醬可以用泰國醬油膏,質地有點像蠔油,味道卻似甜甜的老抽。
2 炒紅葱頭的油不能太少,喜歡的話更可以加入雞皮脂肪一起炒, 味道更香!

文:梁祖堯
圖:Mayching

編輯:yoyo

 

more