速遞送上門安坐家中歎海鮮大餐 懶人蒸氣海鮮鍋10分鐘就食得!

發佈: 2019.06.24
文: 黃詠恩

想安坐家中歎海鮮大餐,但又不想自己下廚?提供海鮮速遞送上門服務的「肯尼海鮮」或能解決你的煩惱!店舖主打Shake Shake海鮮袋、火鍋等,當中無火煮食的蒸氣海鮮鍋就岩晒懶人朋友啦!懶人海鮮鍋有齊新鮮鮑魚、蜆肉、蝦肉等,不用開火烹調,只需加水等10分鐘就食得,好方便!

10分鐘即食海鮮套餐 ($380)

懶人海鮮鍋包括8頭鮑魚4隻 、泰國蝦8隻 、象拔蚌仔兩隻、貴妃蚌4隻、大蜆半斤 、東風螺半斤。海鮮份量和款式會按時令而略有調整。材料包會附送餐具、醬油和水,食用時把水倒至蓋過發熱包表面便可,不消數分鐘海鮮鍋已發熱冒煙,等約10分鐘後海鮮熟透可食用啦!

海鮮都新鮮生猛,好豐盛。鮑魚超大隻,有手掌心那麼大,食落肉質有咬口,不會太韌。象拔蚌和貴妃蚌爽口鮮甜,大蜆清甜無沙,蝦肉亦彈牙鮮味。

愛食海鮮的朋友以後又多個選擇啦~大家又想不想試試?

肯尼海鮮
訂購網址:https://www.kennyseafoodhk.com
電話:9844 3609 

* 即食海鮮套餐需提前一天預訂

more